Аналітика

Формула заробітної плати за кордоном

Фахівці Укрзалізниці вивчають найпоширеніші практики організації заробітної плати, аби покращити показники діяльності ПАТ «Укрзалізниця». Наразі товариством розробляється власна система, що враховує особливості економічної ситуації України й імплементує досвід Європейських країн і США у вітчизняну практику. Якщо хочете знати як формується і з чого складається заробітна плата в розвинених країнах читайте дану публікацію.

SECURITY на залізниці

Трохи менше року тому в ПАТ «Укрзалізниця» була створена єдина вертикаль SECURITY. Оновлений та посилений особовий склад відомчої охоронної служби, зробив акцент на якості охорони вантажів, крадіжках майна та елементів інфраструктури. Поточного року статистика має свої особливості: стрільці воєнізованої охорони впіймали за руку втричі більше співробітників компанії, ніж торік.

Експерти оцінюють резерв енергозбереження ПАТ «Укрзалізниця» у 160 млн. грн

За підрахунками департамент енергоменеджменту ПАТ «Укрзалізниця», резерв енергозбереження у галузі — 16,7 тис. т палива в умовному обчисленні майже на 160 млн грн. Це — 1 % витрат на придбання паливно-енергетичних ресурсів ПАТ «Укрзалізниця». Наразі відпрацьовуються кроки, які допоможуть досягнути такого результату.

Класні поїзди: від «комфорту» до «економу»

ПАТ «Укрзалізниця» виступила з ініціативою поділу нічних поїздів на три класи, кожен з яких надаватиме пасажирам певний рівень послуг і комфорту. Відповідно різною буде і вартість проїзду. Про те, як втілюється така ідея розповідає заступник начальника Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення Олександр КРАСНОШТАН.

Справедливі тарифи —бар’єр для корупції

ПАТ «Укрзалізниця» одержує в рази менше за свої вагони, ніж за них платять вантажовідправники. Різниця іде посередникам-експедиторам.

Кабінет Міністрів України схвалив порядок розпорядження майном ПАТ "Укрзалізниця"

Неліквідне майно ПАТ «Укрзалізниця» тепер зможе працювати на розвиток залізничного транспорту України

Зменшення вантажообігу має три причини

За останні 10 років тарифний вантажообіг ПАТ «Укрзалізниця» скоротився на понад 22 %. А оскільки він є основним джерелом фінансових надходжень компанії, то відповідно прибутки зменшилися. Падіння вантажообігу відбувається як через об’єктивні причини, наприклад зменшення ВВП , так і через внутрішні проблеми компанії, які чітко показують статистичні дані. Аби зрозуміти причини падіння вантажообігу, було проаналізовано виконання основних показників роботи за 2016 р. порівняно з 2005—2006 рр.