Аналітика

Висока швидкість потребує держпідтримки

В ПАТ «Укрзалізниця» вивчили нещодавно прйиняту Національну транспортну стратегії на період до 2030 р. в частині реалізації високошвидкісного пасажирського сполучення. Висновок — без фінансової підтримки з боку держави її реалізувати не можливо.

Локомотивна допомога Карпатському регіону

Наприкінці квітня регіональній філії «Львівська залізниця» забракло електровозів постійного струму. На допомогу львів’янам прийшли інші регіональні філії, які надали в тимчасове користування локомотиви. Про причини дефіциту тяги в Карпатському регіоні та як його нівелюють.

Тарифна політика: осучаснення

Дерегуляція вагонної складової тарифу поточного року має принести додатково 4,2 млрд грн доходу Укрзалізниці. Втім, нині вартість використання вагонів товариства лишається на 25 % дешевшою від приватних. Компанія планує й надалі доводити її до ринкового рівня.

Оновлення парку зерновозів: думка бізнесу

Сьогодні зернотрейдери й експедитори вимагають від ПАТ «Укрзалізниця» збільшення парку зерновозів. ЗІП дізнавався у експертів, наскільки дієвими є рецепти клієнтів та які інструменти використовують успішні компанії світу.

Які секрети приховують склади

Нестача комплектуючих і запасних частин часто стає на заваді виконанню планів з ремонту виробничими підрозділами Укрзалізниці. Втім, аудит товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) двох регіональних філій компанії засвідчив, що їхні склади не порожні, а переповнені! Тільки чим?

Контейнерні перевезення — ключ до європейського ринку

Через переорієнтацію вітчизняного експорту до ЄС та збільшення вантажів, зокрема зернових, адресованих на морські порти, обсяг перевезених на експорт контейнерів через термінали філії «ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» збільшився на 24 %.

За локомотивом слідкує супутник

ПАТ «Укрзалізниця» покроково з 2011 року долучає системи супутникової навігації до контролю за «працею» як локомотивів і поїздів, так і всієї без винятку самохідної техніки компанії. Розповімо про результати цієї роботи та орієнтовний час впровадження в експлуатацію нового концепту збору та обробки інформації щодо переміщення рухомого складу сталевою магістраллю.

Формула заробітної плати за кордоном

Фахівці Укрзалізниці вивчають найпоширеніші практики організації заробітної плати, аби покращити показники діяльності ПАТ «Укрзалізниця». Наразі товариством розробляється власна система, що враховує особливості економічної ситуації України й імплементує досвід Європейських країн і США у вітчизняну практику. Якщо хочете знати як формується і з чого складається заробітна плата в розвинених країнах читайте дану публікацію.

SECURITY на залізниці

Трохи менше року тому в ПАТ «Укрзалізниця» була створена єдина вертикаль SECURITY. Оновлений та посилений особовий склад відомчої охоронної служби, зробив акцент на якості охорони вантажів, крадіжках майна та елементів інфраструктури. Поточного року статистика має свої особливості: стрільці воєнізованої охорони впіймали за руку втричі більше співробітників компанії, ніж торік.

Експерти оцінюють резерв енергозбереження ПАТ «Укрзалізниця» у 160 млн. грн

За підрахунками департамент енергоменеджменту ПАТ «Укрзалізниця», резерв енергозбереження у галузі — 16,7 тис. т палива в умовному обчисленні майже на 160 млн грн. Це — 1 % витрат на придбання паливно-енергетичних ресурсів ПАТ «Укрзалізниця». Наразі відпрацьовуються кроки, які допоможуть досягнути такого результату.

Класні поїзди: від «комфорту» до «економу»

ПАТ «Укрзалізниця» виступила з ініціативою поділу нічних поїздів на три класи, кожен з яких надаватиме пасажирам певний рівень послуг і комфорту. Відповідно різною буде і вартість проїзду. Про те, як втілюється така ідея розповідає заступник начальника Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення Олександр КРАСНОШТАН.

Справедливі тарифи —бар’єр для корупції

ПАТ «Укрзалізниця» одержує в рази менше за свої вагони, ніж за них платять вантажовідправники. Різниця іде посередникам-експедиторам.