Аналітика

Незагоєні рани локомотивних бригад

Понад 60 % випадків невиробничого травматизму на колії — не сумісні з життям потерпілих, а ті, хто вижив залишаються без кінцівок чи перебувають у комі. Насправді у таких транспортних подіях страждає вдвічі більше людей. До їхнього переліку варто вносити й машиністів та їхніх помічників.

Приватні перевізники: справедлива конкуренція чи загроза безпеці руху?

Активізувалися спроби проштовхнути впровадження в Україні приватної тяги. Профспілка залізничників і транспортних будівельників України вже почала зчиняти тривогу з цього приводу. Ми зібрали думки експертів стосовно приватних локомотивів на залізничній інфраструктурі.

Електрички по-іспанськи

Іспанська модель громадського транпорту визнана Всесвітнім банком однією з найкращих у світі. Розповімо про те, як народжувалась і як функціонує єдина система громадського транспорту в Іспанії та участь в ній залізниці.

Залізничний переїзди — чий клопіт

Для підвищення безпеки руху на переїздах необхідне державне фінансування будівництва шляхопроводів або тунелів на перехресті автомобільної та залізничної магістралей. Минулого літа з’явилася надія на можливий старт перших робіт уже 2018 р. Але посадовці відмовили.

Потрібна нова модель контролю тарифів

Експерти підрахували збитки Укрзалізниці, спричинені діючим в Україні механізмом державного цінового регулювання. Державна регуляторна служба України анонсувала підготовку нової моделі контролю, що підвищить ефективність державної цінової політики і зменшить навантаження на бізнес.

Висока швидкість потребує держпідтримки

В ПАТ «Укрзалізниця» вивчили нещодавно прйиняту Національну транспортну стратегії на період до 2030 р. в частині реалізації високошвидкісного пасажирського сполучення. Висновок — без фінансової підтримки з боку держави її реалізувати не можливо.

Локомотивна допомога Карпатському регіону

Наприкінці квітня регіональній філії «Львівська залізниця» забракло електровозів постійного струму. На допомогу львів’янам прийшли інші регіональні філії, які надали в тимчасове користування локомотиви. Про причини дефіциту тяги в Карпатському регіоні та як його нівелюють.

Тарифна політика: осучаснення

Дерегуляція вагонної складової тарифу поточного року має принести додатково 4,2 млрд грн доходу Укрзалізниці. Втім, нині вартість використання вагонів товариства лишається на 25 % дешевшою від приватних. Компанія планує й надалі доводити її до ринкового рівня.

Оновлення парку зерновозів: думка бізнесу

Сьогодні зернотрейдери й експедитори вимагають від ПАТ «Укрзалізниця» збільшення парку зерновозів. ЗІП дізнавався у експертів, наскільки дієвими є рецепти клієнтів та які інструменти використовують успішні компанії світу.

Які секрети приховують склади

Нестача комплектуючих і запасних частин часто стає на заваді виконанню планів з ремонту виробничими підрозділами Укрзалізниці. Втім, аудит товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) двох регіональних філій компанії засвідчив, що їхні склади не порожні, а переповнені! Тільки чим?

Контейнерні перевезення — ключ до європейського ринку

Через переорієнтацію вітчизняного експорту до ЄС та збільшення вантажів, зокрема зернових, адресованих на морські порти, обсяг перевезених на експорт контейнерів через термінали філії «ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» збільшився на 24 %.

За локомотивом слідкує супутник

ПАТ «Укрзалізниця» покроково з 2011 року долучає системи супутникової навігації до контролю за «працею» як локомотивів і поїздів, так і всієї без винятку самохідної техніки компанії. Розповімо про результати цієї роботи та орієнтовний час впровадження в експлуатацію нового концепту збору та обробки інформації щодо переміщення рухомого складу сталевою магістраллю.