Аналітика

Як влітку збільшуватимуть обсяги пасажирських перевезень

Про те, які додаткові можливості надасть Укрзалізниця пасажирам прийдешнього літа, розповів директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

Ноу-хау від залізничних науковців збереже парк зерновозів

В експлуатаційному вагонному депо Подільськ відбувся комісійний огляд десяти зерновозів з модернізованими рамами кузовів, що мали тріщини хребтових балок. Чи допустять реконструйований рухомий склад до постійної експлуатації, яка доля очікує решту проблемних зерновозів?

Укрзалізниця відкрилася для зовнішніх ідей та ІТ-проектів

Починаючи з вересня 2018 р., на вітчизняному просторі стартувала інкубаційна програма Future of Mobility Lab. UZ edition. Про перспективи та перешкоди під час її реалізації розповів експерт в галузі громадянських ІТ-технологій, співзасновник 1991 Open Data Incubator Денис Гурський.

Сільськогосподарська логістика: спільна справа

Власники елеваторів та зернотрейдери мають брати участь у розвитку залізничної інфраструктури у разі нарощення виробничих потужностей. Цю законодавчу норму обговорили під час чергового засідання Міжвідомчого штабу з оперативного вирішення питань аграрної логістики у сільському господарстві.

Від місцевої влади залежить курсування човникової електрички

Минуло понад рік від запуску пілотного проекту човникового руху на дільниці Клавдієве—Борщагівка. Пасажири Ірпеня, Бучі та Біличів вподобали цей маршрут, що позитивно позначилося на кількості проданих квитків. Утім, залізниця залишається у мінусі.

Укрзалізниця приймає замовлення на будівництво вагонів

АТ «Укрзалізниця» пропонує ринку новий рухомий склад власного виробництва — люкові та глуходонні піввагони, окатишовози та фітингові платформи. Можливе виготовлення з використанням матеріалів та комплектуючих замовника.

Глобальна система Maersk довірила Укрзалізниці своїх клієнтів

Минув рік з моменту старту реалізації ідеї контейнерного поїзда між станціями Чорноморська (ТІС) та Київ-Ліски. Досягнуті показники свідчать про високу затребуваність маршруту. Читайте про те як Укрзалізниця стала частиною глобальної логістичної системи та напрями розвитку проекту.

Зернова логістика: де слабка ланка

Агробізнесу ідея маршрутизації не дуже подобається. Основний аргумент — доступ до залізниці мають 6—8 % лінійних елеваторів. Решта відрізані від залізничної інфраструктури. Чи так усе однозначно?

Переходи для життя: світлова і звукова сигналізація, кольорова розмітка і огородження лабіринтного типу

Перетинати залізничні колії в не передбачених для цього місцях — небезпечніше, ніж переходити у брід бурхливу гірську річку. І це не просто слова. Понад 500 життів щороку обриваються саме через легковажну поведінку та забуття прописних істин. Адже людям з дитинства пояснюють, що залізниця — це територія підвищеної небезпеки. Проте зробити всіх розсудливими неможливо, тож Укрзалізниця розпочала масштабну програму з попередження невиробничого травматизму. У цьому та наступному роках з’являться десятки сучасних безпечних пішохідних переходів через колії саме в тих місцях, де зручно людям (звісно, якщо це технологічно можливо). Перші такі переходи, зроблені за найсучаснішими стандартами, вже оцінили у містах Біла Церква, Ірпінь, Київ та Львів.

Польський досвід для Укрзалізниці: АЗС для локомотивів

Українське законодавство, що регулює сферу державних закупівель, майже на 80 % співпадає з європейським. Тож сучасні закордонні практики можна впроваджувати й у нас. Логістику закупівель для залізничного транспорту фахівці Укрзалізниці вивчали на прикладі Польщі.

Вантаж викрадають під час руху поїзда. Як це зупинити?

Щомісяця в Укрзалізниці через розкрадання вантажів недораховуються в середньому майже 2 млн грн. Причім майже 90 % — це збитки від дій зловмисників під час перевезення. Про ситуацію на сьогодні та превентивні заходи щодо крадіжок продукції вантажовласників читайте далі.

Незагоєні рани локомотивних бригад

Понад 60 % випадків невиробничого травматизму на колії — не сумісні з життям потерпілих, а ті, хто вижив залишаються без кінцівок чи перебувають у комі. Насправді у таких транспортних подіях страждає вдвічі більше людей. До їхнього переліку варто вносити й машиністів та їхніх помічників.