Статті

Стратегія на п’ять: перший середньостроковий план розвитку Укрзалізниці

Стратегію АТ «Укрзалізниця» на 2019—2023 рр. на початку квітня було офіційно передано на погодження Кабінету Міністрів України. Це перший подібний документ в історії компанії, який конкретизує політику товариства за всіма напрямами роботи — від організації перевезень до соціальної сфери. Детальніше — далі.

Податок на землю під смугами відведення залізниці є лише в Україні

Для Укрзалізниці в чотири рази зріс коефіцієнт зі сплати земельного податку у 2019 р. Через це товариство має віддати 4,2 млрд грн, що втричі більше, ніж минулоріч. Таким чином, враховуючи інші податки, рівень податкового навантаження на залізничну компанію зріс до 51—57 %. Чи відповідає він практикам розвинених країн світу?

Як воєнізована охорона Укрзалізниці дбає про безпеку пасажирів

Після ліквідації у 2014 р. транспортної міліції залізничні вокзали залишилися без нагляду правоохоронців. Укрзалізниця знайшла можливість організувати охорону на об’єктах з найбільшим пасажиропотоком. Те, які станції патрулюють відомчі стрільці, як розпізнати злочинця, коли Національна поліція почне дбати про безпеку на вокзалах та чи прийде спецпідрозділ ТОР на Київ-Пасажирський, з’ясовувала кореспондентка «Магістралі».

Переформатування вокзалів: пасажирам — комфорт, Укрзалізниці — дохід

Запланована реконструкція Вокзальної площі станції Київ-Пасажирський — це старт пілотного проекту. Зміни стосуватимуться не лише розширення пішохідної зони, озеленення, облаштування паркінгу та місць відпочинку. Окрім об’єднання Центрального і Приміського вокзалів в єдиний комплекс із виходом до швидкісного трамвая та іншого громадського транспорту, планується також переобладнання самого приміщення вокзалу. Детальніше про нововведення розповів директор з правових питань та майнової політики АТ «Укрзалізниця» Артур Резнік.

Провідниця врятувала життя пасажирці-діабетику

Хворий на цукровий діабет не повинен під час поїздок порушувати звичний порядок прийому ліків, зокрема інсуліну. Якщо пацієнт вирішує вирушити у мандрівку чи на екскурсію, то краще обирати колективний варіант. Серед оточення обов’язково мають бути люди, які знають про її хворобу та можуть відрізнити ознаки гіпоглікемічних станів (нестачі цукру в крові), а також надати першу допомогу. Хворий, який робить уколи інсуліну, повинен мати при собі ліки із запасом, спеціальні ручки або шприци для ін’єкцій, глюкометр із тест-смужками до нього, таблетовану глюкозу, глюкагон для ін’єкцій. Будь-яка довга поїздка для хворого на цукровий діабет є стресом.

Укрзалізниця тестуватиме новий спосіб публічних закупівель, купуючи постільну білизну

АТ «Укрзалізниця» апробує новий механізм закупівель під час придбання постільної білизни. Він передбачає укладання довгострокової угоди відразу з кількома переможцями відкритих торгів. Йдеться про реалізацію рамкових угод, що стало можливим після року розробки та впровадження командою фахівців Міністерства економічного розвитку і торгівлі України змін до нормативно-правової бази та доопрацювання технічних можливостей майданчика Prozorro. Цю закупівельну процедуру не реалізувала ще жодна державна компанія. Що це за інструмент, чим він зручний для Укрзалізниці, котра є крупним замовником і постійно купує великий перелік однотипних товарів, які бонуси отримають партнери та що виграє від цього виробництво, з’ясовувала журналістка «Магістралі».

Залізничні переїзди мають право на ремонт коштом Дорожнього фонду

Державний дорожній фонд України, створений для утримання автомобільної інфраструктури в листопаді 2016 р., досі не спрямував на реконструкцію чи модернізацію залізничних переїздів жодної копійки.  Лише за останні п’ять років на залізничних переїздах сталося майже 400 дорожньо-транспортних подій, в яких загинуло 75 осіб. Про найнебезпечніші переїзди та необхідні кошти для їх модернізації читайте далі.

Зв’язківець-детектив затримав уже 15 крадіїв телефонного кабелю

У його смартфоні переважають не особисті знімки з близькими людьми, а фото з місць затримки крадіїв. Домовитися про зустріч із ним так само складно, як і з більшістю відомих співаків чи телеведучих. І це не дивно, адже в роботі старшого електромеханіка дільниці кабельної групи Одеської дистанції сигналізації та зв’язку Миколи Бузюка обставини змінюються з блискавичною швидкістю: ніколи не вгадаєш, який «сюрприз» і на якій ділянці станеться. Якби ж то йшлося тільки про вихід техніки з ладу! Останніми роками дуже дошкуляють крадіжки обладнання, які можуть статися в будні й на свята, вночі й серед білого дня…

Оператори контакт-центру Укрзалізниці вирішують питання за чверть години 24/7

Минуло два місяці, як АТ «Укрзалізниця» офіційно запустило оновлений контактний центр на базі філії «Пасажирська компанія». Що змінилося після такого переформатування для пасажирів та працівників компанії, з’ясовувала кореспондентка «Магістралі». Вона дізналася про те, як оператори працюють в режимі реального часу, на що скаржаться клієнти та як вдається вирішити їхні питання протягом 15 хв, а також як працівники контакт-центру запобігають наклепам на бригади провідників.

Зберегти довжину залізничного полотна без ринкового тарифу: місія нездійсненна

Комерційне ціноутворення має чітку кореляцію з курсом гривні до долара США. Чого не скажеш про тарифи на залізничні перевезення. Про те, як залізнична інфраструктура України через брак коштів поступово втрачає свою потужність, читайте далі.

#ЖінкиУЗ: «Улюблене хобі заспокоює», — майстриня з Південної Вікторія Селезньова

Невелика виставка картин і виробів у стилі художнього декупажу — справжня окраса приймальні начальника служби матеріально-технічного постачання регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Численні відвідувачі завжди милуються немов живими трояндами на полотні, раритетним паровозом на тарілці чи яскравим калейдоскопом барв на вазі й, не стримуючись, висловлюють захват авторові — гостинній хазяйці приймальні.

#ЖінкиУЗ: «Мелодія колії» майстра Варвари Кіндрацької

Професія колійника зазвичай асоціюється із суто чоловічою справою. Це й не дивно, адже робота на колії здебільшого пов’язана зі суттєвими фізичними навантаженнями. Професійна біографія Варвари Кіндрацької — майстра з поточного утримання земляного полотна Івано-Франківської дистанції колії — яскравий приклад того, що в будь-якій усталеній ситуації є винятки. Варвара Романівна не цурається роботи на колії разом зі своєю бригадою та є єдиною жінкою, яка обіймає таку посаду на Львівській залізниці.