Кавовий потяг з кавового міста

ІНФОРМАЦІЯ — НАШЕ ВСЕ

Як розповіли квиткові касири вокзалу станції Львів, ще за два дні до відправлення потяга у свій перший рейс пасажири викупили майже всі квитки до двох спальних вагонів — незважаючи на те, що лишалося ще до 80 вільних купейних місць. Втім, у день відправлення в декількох пасажирів змінилися плани — і у продаж повернули сім місць у СВ.

На моє запитання, з чим пов’язаний такий ажіотаж, адже вартість проїзду до кінцевої станції у комфортабельному спальному вагоні — понад 1350 грн, залізничниці жартома відповіли: «Мабуть, одесити море підігрівають». Хоча одразу додали, що це сполучення популярне не тільки у літній відпочинковий період. Відтак очевидно, що залізницю нерідко обирають люди зі статками вище середнього.

До того ж минулого тижня, коли в деяких навчальних закладах були осінні канікули, до Львова приїжджало багато дітлахів: залізничники зустрічали та проводжали групи навіть зі 120—150 школярів. То ж не дивно, що 29 жовтня близько 22 год на першому пероні вокзалу станції Львів було багатопасажирів, які чекали на посадку у свої вагони новосформованого потяга. Про це, до речі, вони були уже поінформовані: хтось дізнався із соціальних мереж, що їхатиме першим рейсом, а комусь касири підчас купівлі квитків підказали. Відтак на згадку про цю історичну подію люди фотографувалися на фоні новеньких вагонів. Біля одного з них якийсь пасажир розповідав іншим, що уже бачив такі. Він наголосив, що серед переваг потяга — наявність кавомата. «О-о-о! Кавовий поїзд з кавового міста! Співпадіння? Не думаю!» — підхопили хлопці й цим розвеселили і пасажирів, і провідників.

Щоправда, не усі подорожуючі були настільки позитивно налаштовані. Ще під час огляду директором регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Іваном Груником салонів вагонів, дехто з пасажирів цікавився, чому квитки такі дорогі. Бо ж вартість проїзду у купейному вагоні до Одеси у поїзді № 26/25 майже250 грн, а у цьому — понад 530 грн.

ПРІЗВИЩЕ І ЗБІГ

Довелося залізничникам пояснювати таким пасажирам усі переваги та сервіси у нових вагонах. Зрештою, люди можуть обирати, яким потягом їхати до Одеси та зворотно: щоденним дешевшим № 26/25 чи дорожчим № 12/11, що курсує зі Львова до Одеси по парних, а у зворотному напрямку — по непарних числах місяця.

Цікаво про це розмірковує пасажир із шостого вагона Андрій: «Новий поїзд Львів—Одеса—Львів приїжджає до Одеси майже як і звичний № 26, але вирушає з туристичного Львова на 2 год пізніше. Отже, я маю додаткові дві години, аби переконатися в тому, яке гарне це місто навіть у дощову погоду. Що ж до вартості проїзду, то коли їхав сюди, був здивований, що ціна квитка на таку відстань — до 250 грн, а це менше $ 10. Думаю, більшість пасажирів зі мною погодиться, що краще заплатити дорожче, але їхати у комфортному та з хорошим обслуговуванням потязі».

А те, що у цьому поїзді рівень комфорту вищий, підтвердив і начальник потяга Костянтин Одеський (це прізвище; цікавий збіг, чи не так?).— Поїзд сформований із семи новозбудованих пасажирських вагонів та трьох капіталь-но-відремонтованих, — каже Костянтин Одеський. — Салони вагонів мають сучасний дизайн, де немає нічого зайвого, але є елементарні речі, які впливають на комфорт поїздки, наприклад розетки у кожному купе для підзарядки ґадже-тів. Крім того, уже немає необхідності дотримуватися санітарних зон, адже всі санвузливакуумні, тож тепер пасажири можуть користуватися туалетами і під час тривалої зупинки поїзда на станціях та вокзалах. А ще тут новий весь знімний інвентар: матраци, подушки, постільна білизна, стакани тощо. До тогож керівництво депо підібрало хорошу бригаду провідників.

Наша довідка:нічний експрес № 12/11 сполученням Львів—Одеса курсує через день: зі Львова — по парних числах місяця, з Одеси —по непарних.в Одесу потяг прибуває о 08.35.у зворотному напрямку він вирушає о 21.55 і прибуває до кінцевої станції о 07.55. повну відстань зі Львова до Одеси долає за 10 год 20 хв. час подорожі на зворотному шляху становить 10 год. у складі поїзда сім нових пасажирських вагонів виробництва пат «Крюківський вагонобудівний завод» та три пасажирські вагони, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт. Загалом у поїзді передбачено348 місць. на вибір пасажирів є вісім купейних та два спальні вагони.