Перший локомотив «Тризуб» із заводу General Electric вже в дорозі до України

Тим часом Укрзалізниця розпочала активну підготовку до прийому нової техніки. Локомотив американського виробництва прямує залізницею до Норфолка, штат Вірджинія, а потім судном через Атлантику, Середземне та Чорне моря до Чорноморська. Після цього локомотив доправлять до Крюківського вагонобудівного заводу, де він буде остаточно доукомплектований та вже до кінця року почне перевозити вантажі територією України. Всього на першому етапі співробітництва з компанією General Electric Укрзалізниця планує придбати 30 локомотивів з рівнем локалізації 10 % виробництва на підприємствах України.

Тим часом Укрзалізниця разом із фахівцями General Electric визначила основну базу сервісного обслуговування локомотивів GE. На думку представників компанії General Electric, Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» максимально відповідає вимогам компанії до центру з обслуговування новозбудованих для України тепловозів серії ТЕ33АС «Тризуб». Днями українські залізничники разом з американськи колегами оглянули потужності цього депо. «У депо є чудова база, добре оснащена. Збережено кваліфікований персонал. Скрізь чисто. Приміщення не нові, однак ми побачили, що тут їх упорядковують і ремонтують», — зазначив після огляду депо регіональний директор із сервісу General Electric Павло Семикопенко.

«Технічна експертиза показала, що в депо досить високий рівень механізації та автоматизації виробничих процесів, тож проблем з освоєнням ремонту та технічного обслуговування локомотивів нового покоління, певен, не виникне. Тим більше що компанія належним чином підготує спеціалістів та постійно відслідковуватиме їх поточну кваліфікацію», — додав регіональний директор з якості General Electric Газіз Іскаков.

 

Також Укрзалізниця розпочинає підготовку локомотивних бригад для роботи на нових локомотивах серії ТЕ33АС. У компанії вже відібрано 10 машиністів, які в другій половині серпня 2018 р. пройдуть відповідне навчання в Центрі оцінки та розвитку персоналу залізничного транспорту в місті Астана. «Для України це техніка нового покоління з дещо іншою філософією. Відповідно до укладеної угоди, General Electric власним коштом має підготувати 10 машиністів Укрзалізниці, які потім, спільно з фахівцями кадрових служб, розгорнуть повний цикл теоретичного та практичного навчання своїх колег на місцях», — зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Також керівник Укрзалізниці розповів, що були відібрані одні з найкращих працівників компанії різного віку, які пройдуть теоретичне та практичне навчання. Зокрема, українські машиністи ознайомляться з принципами роботи та основними характеристиками тепловозів, порядком дій у складних метеорологічних умовах, при виникненні перешкод під час руху тощо. Також працівники пройдуть практику управління локомотивом на спеціальному тренажері, який повністю імітує роботу тепловоза General Electric. Окрім того, з казахським колегами, які вже мають значний досвід роботи з локомотивами General Electric, спробують себе в практичній роботі у вантажному русі та відвідають сервісний центр з обслуговування тепловозів ТЕ33А.