Старт довгострокових контрактів відбудеться 12 червня

10 червня 2020, 17:01
Покупайте билеты на сайте Мы официальные партнеры Укрзализныци!
Микола Копилов, «Магістраль». Інфографіка Олексія Посудієвського

АТ «Укрзалізниця» з минулого тижня приймає замовлення на укладання довгострокових контрактів щодо перевезень вантажів. Відповідний текст додаткової угоди до договору оприлюднений на сайті товариства. Розглядаються заявки на термін від дев’яти до 12 місяців щодо перевезень у піввагонах та зерновозах.

 

«Із 5 червня 2020 р. розпочинається приймання замовлень щодо отримання послуг на перевезення з узгодженими строками та обсягами у вагонах перевізника на умовах додаткової угоди до Договору про надання послуг», — йдеться у повідомленні на сайті філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця».

Заявки приймаються на два найрозповсюдженіші типи вагонів. При цьому встановлено максимальний місячний обсяг на рівні 3,3 тис. хопер-зерновозів та 8,8 тис. піввагонів. Одне замовлення має становити мінімум 200 вагонів на місяць. Це в2,5 раза менше від заявленої кількості при презентації програми керівництвом Укрзалізниці кілька місяців тому, що свідчить про досягнутий консенсус із клієнтами в ході діалогу.

 

Залежність вартості від термінів

 

Оприлюднено також ставки плати за використання вагонів та терміни укладання угод із потенційними партнерами. Особливість полягає в тому, що чим довший строк співпраці, тим нижча вартість. Так, користування зерновозом коштуватиме 682 грн на добу при укладенні контракту на дев’ять місяців та 584 грн, якщо підписано угоду про співпрацю впродовж року. Відповідна вартість піввагона — 632 та 546 грн. Крім того, можна підписати договори щодо перевезень на 10 та 11 місяців. Така вартість дуже вигідна з огляду на те, що наразі у системі ProZorro зазначений рухомий склад виставлений на аукціони з початковою вартістю 1136 та 902 грн за добу користування.

 

 

Кому й коли доступна нова опція

 

До участі в програмі здійснення довгострокових перевезень допускаються клієнти, які впродовж аналогічного періоду попереднього року виконували середньомісячне навантаження вагонів у кількості не меншій, ніж зазначається у замовленні.

Очікується, що перші угоди можуть набрати чинності вже з 12 червня. Приймання замовлень на укладання контрактів з такою початковою датою здійснювалося в електронному вигляді через автоматизовану систему АС «Клієнт-УЗ» з 5 до 10 червня включно. Наступна черга укладання довгострокових угод намічена в липні. Приймання замовлень на них розпочнеться 15 червня.

За підрахунками експертів, у перспективі довгостроковими контрактами може бути охоплена майже половина перевезень. А в другій половині 2020 р., запровадивши їх лише на 15 % вантажообігу, залізниця може додатково отримати до 2,3 млрд грн.

 

Очікується, що подовження строків планування стабілізує вартість перевезень та оптимізує операційні витрати на логістику й залізниці, й інших учасників перевезень.

 

Клієнти отримають додаткові можливості щодо визначення собівартості власної продукції наперед, без ризику коливання логістичного компонента, а також матимуть гарантії вчасної подачі вагонів. Отже, нова форма співпраці відповідає критерію, коли обидві сторони угоди лишаються у виграші.

 

За довідковою інформацією щодо укладання довгострокових угод можна звертатися до контакт-центру АТ «Укрзалізниця» за номером (044) 465-22-22.

 

В. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик:

«Довгострокові договори, рішення про впровадження яких схвалене правлінням АТ «Укрзалізниця», вигідні для всіх учасників перевезення вантажів залізницею. Новий продукт допоможе побудувати тривалі та вигідні умови співпраці для всіх учасників бізнес-процесу. Клієнти, які підпишуть такі договори, зможуть впевнено розплановувати своє навантаження протягом терміну дії договору. Водночас Укрзалізниця зменшить операційні витрати завдяки довгостроковому плануванню та рівномірному отриманню доходів від використання вагонів упродовж року».

 

Magistral logo

Поширити y соціальній мережі


Читайте також



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?