Обмін даними по діагностиці колії буде централізовано

 

Філія «Центр діагностики залізничної інфраструктури» ПАТ «Укрзалізниця» нарешті отримала власне адміністративне приміщення, що відповідає сучасним вимогам до умов праці. Будівлю, розташовану в Києві неподалік від станції метро «Святошин», було за короткий термін капітально відремонтовано й оснащено необхідним офісним обладнанням.

Технологічний лідер галузі

Цей підрозділ є одним із наймолодших у складі Укрзалізниці. Штат філії — майже 800 осіб, у центральному апараті працює 80 співробітників. Досі філія не мала постійного місця для роботи. Проте тепер цю проблему вирішено. У процесі ремонту стару будівлю оздобили найсучаснішими матеріалами, завдяки чому вона набула привабливого зовнішнього вигляду. Також будівельники подбали про енергоефективність: зовні будинок дбайливо утеплений, а всередині оснащений сучасним опалювальним обладнанням.

 

У відкритті нового приміщення брав участь в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

— Я вітаю колектив філії з отриманням постійного робочого приміщення, — звернувся він до співробітників. — Сподіваюся, вам буде тут комфортно. Умови праці, які створені у новому приміщенні, можуть дуже добре конкурувати з тими умовами, які сьогодні пропонує приватний сектор.

«Центр діагностики залізничної інфраструктури» є одним з прикладів того, що дає об’єднання Укрзалізниці в єдину компанію. Раніше контроль якості колій здійснювався кожною залізницею самостійно, діагностична техніка була розподілена по регіонах. Не існувало єдиного центру обробки даних і аналітики, через що центральний апарат Укрзалізниці не мав достатніх даних про стан інфраструктури. Тепер ці проблеми успішно вирішуються, що позитивно впливає на стан колій.

За чисельністю ця філія не дуже велика. Проте вона є одним з технологічних лідерів галузі, оскільки проводить діагностику колії з використанням найсучасніших методів та обладнання. Застосовуються кращі технологічні досягнення, як вітчизняні, так і зарубіжні, щодо технології діагностики та утримання колій у робочому стані, — заявив глава Укрзалізниці.

 

 

 

 

В. о. директора філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» Віталій Герасим від імені колективу висловив подяку за надання нового приміщення.

— Важко передати словами ті емоції, які переповнюють сьогодні мене і всіх співробітників. Нове адміністративне приміщення значно покращить умови праці у нашій філії, яка забезпечує перевірку якості залізничних колій по всій Україні.

    7 млрд на інфраструктуру

Після завершення урочистої церемонії відкриття нового офісу Євген Кравцов провів невеличку зустріч з журналістами, на якій розповів про перспективи розвитку філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» та всієї залізничної галузі в Україні.

— Які нові технології планується впроваджувати найближчим часом у системах діагностики стану колій?

— Планується здійснити ряд кроків, що поліпшать керованість цим процесом. Зокрема, буде проведено роботу щодо централізації обміну даними діагностики колій. Це дасть можливість прибрати вплив людського фактору при виявленні дефектів колії, обробці відповідної інформації та зробить більш ефективною роботу з усунення виявлених дефектів. Ці роботи триватимуть декілька років, оскільки потрібно закупити нову техніку й обладнання та змінити ряд виробничих процесів.

Зазначу, що сьогодні робота філії — на дуже високому технологічному рівні, порівняно з іншими європейськими державами. Це підтверджується даними Європейської комісії щодо стану транспортної інфраструктури. За оцінками європейських експертів стан автошляхів та морської інфраструктури оцінюється приблизно у 2 бали за п’ятибальною шкалою, тоді як стан залізничних колій набирає 4—4,5 бала.

Звичайно, швидкості на наших залізницях поки що не надто високі, але ті показники, які ми декларуємо, забезпечуються надійно. Важливу роль у цьому відіграє вчасна і якісна діагностика дефектів колій.

— Наскільки цей напрям забезпечений необхідною технікою?

— Нині констатуємо, що наші підрозділи укомплектовані необхідною технікою в достатньому обсязі. За деякими напрямками ми маємо навіть надлишкову технічну базу для будівництва та обслуговування інфраструктури, яку Укрзалізниця може пропонувати для виконання відповідних робіт у інших країнах. Ми проводимо переговори щодо використання наших можливостей з Іраном і Молдовою. Укрзалізниця уже отримала замовлення на модернізацію колій у прикордонному з Україною регіоні Польщі.

— Які найважливіші проекти планує здійснювати Укрзалізниця найближчим часом?

— Завершується розробка плану капітальних інвестицій Укрзалізниці на наступний рік. Передбачається, що на цей напрямок буде виділено 22 млрд грн. Приблизно третину цих коштів — до 7 млрд грн — буде направлено на модернізацію залізничної інфраструктури.

— Якою є мета планованої модернізації?

— Найголовнішим завданням є приведення інфраструктури в належний технічний стан, максимальне зняття обмежень і підняття швидкості на українських магістралях до паспортного рівня.