Укрзалізниця перебуває в постійному діалозі з постачальниками та виробниками матеріалів для ВБК

Покупайте билеты на сайте Мы официальные партнеры Укрзализныци!

На початку квітня в усіх регіональних філіях ПАТ «Укрзалізниця» стартують планові колійні роботи. Вже наступного тижня фахівці компанії оглянуть і перевірять колійну техніку. Про готовність до нового сезону та забезпеченість матеріалами ми говорили з членом правління ПАТ «Укрзалізниця» Ремігіушем Пашкевичем.

— Як ви оцінюєте готовність компанії до старту ремонтних інфраструктурних робіт? Яким чином відповідні підрозділи компанії працюють з постачальниками та виробниками матеріалів для верхньої будови колії?

— Укрзалізниця перебуває в постійному діалозі з постачальниками та виробниками матеріалів для верхньої будови колії. Залізнична мережа має ремонтуватися та будуватися в запланованих обсягах і відповідно до визначених термінів. З початком теплої пори року є особливо актуальним вчасне постачання матеріалів та запчастин для залізничної інфраструктури. Ми робимо висновки з минулорічної провальної компанії закупівель матеріалів для інфраструктури.

— Про що йдеться?

— У вересні 2017 року Укрзалізниця була забезпечена матеріалами для верхньої будови колії (рейки, скріплення, стрілочні переводи, підкладки, накладки та ін., — ред.) лише на 18 % від річної потреби. Добре, що ми мали відносно теплу осінь і змогли максимально використати сприятливі погодні умови для ремонту інфраструктури. Цього року маємо не повторити негативний досвід. Тому приділяємо велику увагу організації процесу закупівель. Укрзалізниця максимально відкрита й запрошує всіх брати участь у тендерах на постачання матеріалів, продукції для інфраструктури на справедливих і змагальних засадах. Для цього компанія постійно організовує робочі зустрічі в різноманітних форматах із представниками постачальників і виробників продукції, вислуховує думки та пропозиції контрагентів, намагається враховувати їхні побажання в процесі організації закупівель.

— Які саме побажання враховано? І прокоментуйте, будь ласка, звинувачення, що інколи лунають на адресу Укрзалізниці щодо надання преференцій окремим виробникам.

— Компанією значно вдосконалено тендерну документацію, що забезпечило рівний доступ якомога ширшому колу постачальників та виробників до участі в тендерах у системі Prozorro. Ця система, до речі, зводить до мінімуму можливість надання преференцій тим чи іншим постачальникам. Ми прагнемо зняти будь-які обмеження, що не дозволять вийти на торги максимальній кількості учасників. Впродовж останнього часу для цього проведено низку зустрічей із зацікавленими компаніями, серед яких є як вітчизняні, так і зарубіжні. Наприклад, у травні минулого року відбулася зустріч із представниками компаній Pandrol UK Ltd, PLASTWIL, Track Teck S.A., «Фоссло Фастенинг Систем ГмbХ» та ТОВ «Бучко Трек Сістемс». Так само ми спілкувалися і з представниками ТОВ «АТ Механіка» вже в березні поточного року. Цього ж місяця мали місце переговори з ТОВ «Бучко Трек Сістемс» та представниками компанії «VOSSLOH» (Німеччина). Ми зацікавлені почути всіх, щоб мати якомога ширшу пропозицію необхідної нам продукції. Певні, що чесна та прозора конкуренція дозволить нам налагодити стабільну та якісну систему забезпечення нашого виробництва. Крім того, користуючись нагодою, хочу запросити компанії-постачальники, а ще краще – виробників до співпраці з Укрзалізницею.

— Які, на вашу думку, питання потребують вирішення для того, щоб уникнути зриву закупівельного процесу?

— Скажу, що поширеною практикою, з якою компанія стикається в процесі закупівель, є блокування торгів через скарги до АМКУ, затягування термінів їх проведення, маніпуляції прогалинами в законодавстві. Також трапляються дії учасників, котрі мають усі ознаки змови з метою зриву торгів чи недопущення до участі в них конкурентів. Тому до процесу організації забезпечення виробництва з метою запобігання можливим корупційним діянням залучені представники Департаменту безпеки товариства, враховується аналітична та методична робота правоохоронних органів держави, зокрема ГПУ, НАБУ, МВС України, для виявлення ризиків та попередження порушень законодавства. Тут ми зацікавлено сприймаємо консультативну допомогу силових структур. Укрзалізниці потрібен надійний механізм забезпечення стабільного постачання продукції за справедливими цінами. Постійний діалог із постачальниками, прозора політика у сфері закупівель, дотримання норм чинного законодавства допоможуть гарантувати безпеку руху та нашу операційну діяльність.


Поширити y соціальній мережі


Читайте також



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?