Завдяки дерегуляція вагонної складової тарифу зріс парк приватних та державних вагонів та завантажено роботою вагонобудівні заводи. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час щорічного інфраструктурного дня комітету з логістики EBA.

«Цього року був закладений гарний фундамент для оновлення залізничного рухомого складу. Зокрема, українські заводи, без урахування підприємств Укрзалізниці, побудували майже 9 тисяч вагонів, і до кінця року ця кількість сягне 10 тисяч. Це найбільший показник за всю історію України. Також запроваджена реформа позитивно вплинула на технічний стан вантажних вагонів», – зазначив керівник Укрзалізниці.

Крім того, на власних заводах Укрзалізниця збудувала вже понад 3 тис. вагонів. До кінця року цей показник сягне 3,5 тис. вагонів.

За словами Євгена Кравцова, у кінці листопада – на початку грудня цього року Укрзалізниця проведе в системі «Прозорро.Продажі» перший аукціон з продажу послуг надання в користування вагонів компанії: «Для початку будемо випробовувати технологію на вагонах-рефрижераторах, критих вагонах, зерновозах та певних групах піввагонів. На сьогодні ми вже відкрили реєстрацію до системи, для нас є важливим залучити до аукціону найширше коло учасників ринку та запропонувати цей механізм ринку. Бачимо великий потенціал у такому механізмі», – зазначив він.

Також Євген Кравцов розповів про можливе зменшення тарифу вагонної складової: «Ми розглядаємо можливість перегляду вагонної складової для певних категорій у бік зменшення, там, де цього вимагає ринок та є перспективи його розвитку. Наприклад, відправлення організованих контейнерних поїздів», – резюмував Євген Кравцов.