Блоги

Якісне забезпечення перевезень зернових можливе за чотирьох умов

Наші очікування від співпраці з зерновим сегментом у 2018 році можна охарактеризувати в чотирьох пунктах: деталізоване планування обсягів та напрямків перевезення зернових; збільшення долі маршрутних перевезень; оптимізація кількості точок навантаження; інвестиції у рухомий склад та інфраструктуру.

Колективний договір ПАТ «Укрзалізниця» може з’явитися вже в травні 2018 року

Колективний договір буде єдиним системним документом товариства й вбере у себе всі наразі діючі базові норми, пільги та гарантії, за виконання яких відповідатиме адміністрація ПАТ «Укрзалізниця» та профспілки. В результаті корпоратизації Укрзалізниці та появи вертикалей, що формуються не за територіальним принципом, а за бізнес-процесами, з’явилося багато проблемних моментів в частині застосування діючих колективних договорів. Адже тепер досить поширені випадки, коли одна структура об’єднує працівників з різних колишніх підприємств, колективні договори яких ще продовжують діяти. До прикладу, козятинське відділення філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» ПАТ «Укрзалізниця», де пільги й гарантії робітників регламентовані трьома колективними договорами. Тобто фахівці служби кадрів, бухгалтерії чи інші, змушені вручну по кожному працівнику вибирати відповідну інформацію й володіти даними не одного, а трьох досить громіздких документів.

У 2018 році чистий прибуток Укрзалізниці зросте в сім разів без індексації тарифів

В цьому році індексація тарифів на перевезення вантажів не планується. Натомість за рахунок вдосконалення тарифної політики в сфері вантажних перевезень в результаті дерегуляції вагонної складової та зближення тарифних класів, заплановано збільшити доходи на 3,8 млрд грн.

Про вплив медреформи на відомчу медицину

Працівники ПАТ «Укрзалізниця» мають свої переваги у виборі медичних послуг. Вони можуть підписувати декларацію для надання первинної допомоги з лікарями залізничних клінік та територіальних закладів охорони здоров’я системи МОЗ. Для отримання медичної допомоги другого, третього рівня, враховуючи наявні страхові поліси, залізничники можуть звертатись до відомчих клінік або до закладів МОЗ відповідного профілю.

Обраний стратегічний напрямок уже можна обчислити в натуральних показниках і відсотках

Незважаючи на те, що нарікань ще багато і багато чого потрібно зробити, але не помічати успіхи теж не можна. Хоча багатьом це вигідно, тож вони й надалі намагаються бачити лише погане. Усе має свою логіку та причини. Обраний стратегічний напрямок й уміле кризове управління вже можна обчислити в натуральних показниках і відсотках. За кілька тижнів матимемо й остаточні фінпоказники.

Намагаємося не збавляти темпів будівництва вагонів

За січень поточного року афілійовані підприємства ПАТ «Укрзалізниця» збудували 250 піввагонів. Це майже в 5 разів більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Тоді було випущено 54 одиниці. Проте такий позитивний, як для першого місяця року, результат — не привід спочивати на лаврах.

Дерегуляція вагонної складової мотивує працювати ефективніше

В системі дерегуляції закладені механізми мотивації Укрзалізниці до підвищення ефективності діяльності. Перехід на поденну норму нарахування плати спрощує вантажовідправникам прогнозування та калькулювання витрат. Впровадження нормативної відстані перевезення в геометричній прогресії збільшує зацікавлення Укрзалізниці підвищити швидкість перевезення до формульної. Будь-які затримки матеріальним «ляпасом» будуть бити по кишені компанії, а ми цього не допустимо.

Формуємо запас пального за формулою

На формульний аукціон прийшли найбільші нафтотрейдери, що працюють на українському ринку. За великим рахунком, ми маємо досвід співпраці з усіма ними. На відміну від попереднього формульного аукціону, який відбувся в серпні минулого року, жоден учасник не подав скаргу на іншого, точніше, не піддав сумніву пакет поданої ним тендерної документації. Торги відбулися в три раунди, під час яких учасники знизили ціну за 1 т майже на 1 тис. грн. Тобто традиційно ми закуповуватимемо пальне за цінами, які нижче ринкових. У цьому випадку вартість дизеля буде нижче ринку на 1—1,5 %, а Укрзалізниця заощадить понад 30 млн грн.

Учасники ринку готують питання до УЗ щодо наступних етапів дерегуляції

Одним із пріоритетів діяльності комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації є сприяння розвитку ринку залізничних перевезень і тому вважаємо, що виключення корупційної складової, забезпечення прозорості процесів, оновлення рухомого складу повинні стати важелями якісного перетворення роботи Укрзалізниці. У цьому відношенні, для компаній-членів комітету надважливим буде саме процес реалізації нового підходу.

Замовлення квитків онлайн з пересадкою: зручно і швидко

Для тих, хто цінує комфорт, безпечність та доступність залізничного транспорту завжди є альтернатива – їхати з пересадкою.

«Інвестпрограма «Укрзалізниці» – майбутнє України!»

Згідно оприлюдненому на цьому тижні свіжому експрес-випуску Державної служби статистики, вагонобудівні підприємства України минулого, 2017 року, виготовили разом 6831 вагони. Це в 2,4 рази більше, ніж попереднього року. Приємно, що найбільша кількість замовлень – майже половина від загальної кількості – припадає на ПАТ «Укрзалізниця». Отже залізнична компанія стала головним фактором такого позитивного результату в промисловості.

«Укрзалізниця» виконує зобов`язання щодо капінвестицій за рахунок індексації тарифів

Кожного дня на наш інвестиційний рахунок завдяки індексації тарифу надходить 19,5 млн грн. Таким чином за весь 2018 р. плануємо отримати понад 7 млрд грн.