Обраний стратегічний напрямок уже можна обчислити в натуральних показниках і відсотках

Директор з економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця»

Хто б там і що б не говорив, але робота, яку ми, залізничники, виконуємо щодня, почала давати свої результати. Незважаючи на те, що нарікань ще багато і багато чого потрібно зробити, але не помічати успіхи теж не можна. Хоча багатьом це вигідно, тож вони й надалі намагаються бачити лише погане.

Усе має свою логіку та причини. Обраний стратегічний напрямок й уміле кризове управління вже можна обчислити в натуральних показниках і відсотках. За кілька тижнів матимемо й остаточні фінпоказники.

Протягом 2016—2017 рр. показник вантажообігу сягнув максимального значення у грудні 2017 р. — 22865,5 млн ткм. Ця ж тенденція спостерігається й з експлуатаційним вантажообігом, який теж у грудні 2017 р. показав найбільшу динаміку зростання — 27197,57 млн ткм брутто і 16800,67 млн ткм нетто.

Транзитні перевезення за 12 місяців 2017 р., порівняно з відповідним періодом 2016 р., зросли на 610,8 млн ткм (+3,1 %), а тарифний вантажообіг — на 4356,6 млн ткм (+2,3 %).

Пасажирообіг за 12 місяців 2017 р., порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилися на 1004,1 млн пас. км (+3,7 %).

Які фактори вплинули на це?

Збільшення якісного тягового рухомого складу і вантажних вагонів:

— робочий парк вагонів у середньому за добу за 12 місяців 2017 р. поповнився на 11681 одиниць (+9,6 %);

— середньодобове навантаження зросло на 673 вагони (+6 %) та на 40,5 тис. т (+5,7 %);

— загальний парк локомотивів за 12 місяців 2017 р., порівняно з аналогічним періодом попереднього року, зріс на 147 одиниць (+ 4,4%), а експлуатований парк локомотивів у вантажному русі у грудні 2017 р., порівняно із середнім показником за попередні 12 місяців, збільшився на 59 локомотивів (+10,1 %).

Крім того, було покращено станційну роботу. Про це свідчать такі цифри: простій вагонів під однією вантажною операцією за 12 місяців 2017 р., порівняно з аналогічним періодом 2016 р., знизився на 0,8 год (–1,3 %).