Покупайте билеты на сайте Мы официальные партнеры Укрзализныци! Система розшуку деталей та вузлів унеможливить розукомплектування вантажних вагонів

Директор Департаменту вагонного господарства Олег Мотін:

Кількість випадків розукомплектування вантажних вагонів у 2018 р. зросла порівняно з попереднім роком більш ніж удвічі. З огляду на цей негативний тренд АТ «Укрзалізниця» намітило та реалізує цьогоріч низку заходів для боротьби з крадіжками комплектуючих і контрафактною продукцією. Так, з’явиться електронна ремонтна картка колісної пари, вузли планується маркувати з використанням QR-коду, вводиться новий порядок ремонту приватного рухомого складу та 100-відсотковий вхідний контроль матеріалів, які надаються для оновлення вагонів власності інших юридичних та фізичних осіб.

Нині опрацьовано порядок організації планових ремонтів приватних вагонів у депо, що спеціалізуються на рухомому складі Укрзалізниці. За зверненнями власників, при наявності відповідної кількості об’єктів, оновлення передбачається проводити почергово з вагонами державної компанії в різні звітні періоди (місяці чи квартали). Протягом лютого цей спосіб організації роботи й достовірності обліку витрат відпрацюють на базі ремонтного вагонного депо Пологи регіональної філії «Придніпровська залізниця». За таким алгоритмом буде відремонтовано не менше 60 приватних вагонів.

Крім того, для уникнення посередницьких структур розглядаємо можливість реалізації деталей і вузлів вагонними депо за ринковими цінами безпосередньо власникам вантажних вагонів. Це стане можливим після затвердження відповідної методики оцінки вартості запчастин.

Вже запроваджено систему розшуку деталей і вузлів, які підлягають обов’язковій комплектації в складі вантажного вагона, за фактами їхнього зникнення під час експлуатації або перебування в ремонті. Відпрацьовано механізм отримання достовірної інформації про такі випадки від інших юридичних осіб.

Сподіваємося на подальшу співпрацю та порозуміння з власниками рухомого складу, ремонтними підприємствами, заводами-виробниками та всіма іншими організаціями, зацікавленими у вирішенні проблеми розукомплектування вагонів.