Впровадження євродиректив у транспортному секторі має конкретні дедлайни. Час спливає, мусимо працювати швидше

Імплементація Угоди про Асоціацію з ЄС у транспортному секторі має конкретні часові рамки. Точка відліку 1 листопада 2014 р. Для впровадження європейських принципів у сфері залізничного транспорту маємо вісім років. Протягом цього часу в українському законодавстві повинні бути відображені 11 регламентів/директив. Морський транспорт має три—шість років для 20 регламентів/директив. Внутрішні водні шляхи — три—п'ять років для шести регламентів/директив. На разі у транспортній сфері прогрес тільки в частині policy (англ. «стратегія»): було прийнято Національну транспортну стратегію та на стадії обговорення перебуває action plan (англ. «план дій») щодо її впровадження в життя.

У частині гармонізації законодавства Верховною Радою досі не прийняті ключові законопроекти для галузі — про внутрішні водні шляхи та залізничний транспорт. Новий законопроект щодо залізниці юридично можна внести на розгляд парментаріїв тільки з лютого 2019 р. Тим не менше наразі в Комітеті з питань транспорту ВР проводяться дискусії та обговорення цього важливого документа за участю представників бізнесу.  Будемо доопрацьовувати проект закону, а також плануємо предметну дискусію з директив представників бізнесу та європейських експертів. Час спливає, мусимо працювати швидше.