Ми нарешті наблизилися до другого етапу формування ринкових маркерів вартості перевезень. Це мегаважливо в країні, де 6 із 10 кг вантажів транспортується залізницею. Де вартість цієї послуги не менш важлива для стану економіки держави, ніж курс валют по відношенню до гривні або світові ціни на залізну руду чи зерно. Тому що саме залізниця перевозить майже половину експорту, а це $ 20 млрд виручки, і для деяких груп товарів сьогодні є безальтернативним видом перевезень. Але вартість саме цієї послуги ретельно приховувалася протягом багатьох років. Корупція — ось причина такого підходу.

Детальніше читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/vartist-poslugi-z-perevezennya-vantazhiv-zaliznitseyu-mae-viznachiti-rinok