Для декарбонізації британської залізничної мережі потрібно електрифікувати 13 тис. км колії

15 вересня 2020, 13:15

Як пише railjournal.com, британський оператор інфраструктури Network Rail (NR) оприлюднив проміжну ділову програму Стратегії тягової декарбонізації (TDNS). Вона була розроблена у відповідь на урядовий план досягнення нульових викидів парникових газів до 2050 р.

Для досягнення цієї мети  департамент транспорту  звернувся до залізничної галузі з проханням дослідити, чи можливо до 2040 р. в Англії та Уельсі відмовитися від усіх дизель-поїздів. Уряд Шотландії також поставив завдання декарбонізувати внутрішнє пасажирське залізничне сполучення до 2035 р.

NR вивчили всі 15 тис. 400 км неелектрифікованих ліній у країні і виявили, що на 11 тис. 700 км без електрифікації не обійтися. Крім того, 400 км можуть живитися від тягових акумуляторів, а 900 км колії реально перевести на водень.  

За словами представника транспортного департаменту, є прагнення забезпечити значне скорочення викидів від усіх видів транспорту, зробити громадський транспорт та активні подорожі першочерговим вибором громадян, а також сформулювати сміливе й амбіційне бачення системи чистого  вуглецю до 2050 р. Ця проміжна аналітика допоможе прийняти оптимальне рішення про масштаби і темпи декарбонізації залізниць, що буде ухвалене як частина Плану декарбонізації транспорту.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?