Питання наявності локомотивних бригад на місцях у період карантину вирішується шляхом доставки автотранспортом і спеціально призначеними поїздами, а також за рахунок зміни графіка роботи. Про це кореспонденту «Медіацентру «Магістраль» розповіли в Департаменті локомотивного господарства АТ «Укрзалізниця», зазначивши, що в регіональних філіях ухвалюються відповідні рішення з огляду на особливості та наявні ресурси.

Так, у регіональній філії «Львівська залізниця», де багато співробітників мешкають у віддалених гірських районах, вирішено підвозити персонал автотранспортом. Для цього збільшені ліміти використання дизельного пального та бензину. Крім того, передбачено використовувати місця у будинках відпочинку локомотивних бригад, що звільнилися після відміни пасажирських і приміських потягів. Тут розміщують працівників до кількох діб, до наступної явки. Відповідно, для таких залізничників змінений робочий графік.

Як один із основних засобів доставки персоналу введена практика робочих поїздів — кілька вагонів ЦМВ чіпляють до локомотива, що курсує за відповідним графіком. Таким чином персонал перевозять, зокрема, у регіональних філіях «Донецька залізниця» (до Лиману) та «Придніпровська залізниця» (до Дніпра). Організації подібних маршрутів сприяє вивільнення пасажирських вагонів та локомотивів. Службово-технічні поїзди організовано й у регіональній філії «Південно-Західна залізниця» з Києва до Фастова, а також до Ніжина, Тетерева і Гребінки.

Частина залізничників має змогу дістатися до місця роботи в задній кабіні локомотива, що слідує з вантажним составом. Йдеться, зокрема, про чергових по переїзду.

Крім того, чимало локомотивних бригад на змішаних дільницях руху, особливо на тепловозних ходах, нині переведені з пасажирських на вантажні потяги. Отже, дефіциту машиністів та помічників машиніста, як запевнили у Департаменті локомотивного господарства Укрзалізниці, нині немає.