У 2018 році ПАТ «Укрзалізниця» посилює взаємодію з портами та припортовими станціями. Для цього в товаристві буде створено окремий виробничий підрозділ з управління припортовими станціями. Це дирекція залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій (ДН-5). Про це розповів в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час робочого візиту на Одещину.

 

Дирекція діятиме на території регіональної філії «Одеська залізниця». Вона включатиме в себе всі 13 припортових станцій регіональної філії «Одеська залізниця» із залізничною інфраструктурою. Серед її основних завдань будуть, зокрема: забезпечення рівноправного доступу до перевезень всіх замовників, своєчасне та якісне перевезення вантажів, збільшення транзитних перевезень, розширення транспортних послуг та залучення інвестицій для комплексного розвитку залізничних перевезень.

За словами Євгена Кравцова, удосконалення перевізного процесу та надання клієнтам залізничного транспорту нової якості транспортних послуг припортових станцій – це ключове завдання, яке дозволить Укрзалізниці збільшити вантажообіг транзитних та експортно-імпортних перевезень.  

«Сьогодні ми тісно взаємодіємо з АМПУ щодо розвитку залізничної інфраструктури в портах. Нам потрібно якнайшвидше вирішити проблему диспропорції в переробній спроможності морських портів і припортових станцій, а також збільшити пропускну здатність перевалочних комплексів та припортових станцій. Саме з цією метою і створюємо окрему дирекцію, яка займатиметься цими питаннями та здійснюватиме єдиний диспетчерський контроль над усім комплексом внутрішньо-портової роботи», – прокоментував Євген Кравцов.

За його словами, дирекція також співпрацюватиме з портами з питань підвищення ефективності взаємодії залізничного та морського транспорту для якісного і швидкого обслуговування клієнтів у ланцюгу «залізниця – морські порти». «Дирекція залучатиме на залізничний транспорт додаткові обсяги вантажів з автомобільного та річкового транспорту. Дбатиме про зручне та раціональне виконання контролюючих операцій, зменшення часу на проходження митного огляду та оформлення документів на перевезення вантажів», – зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

Передбачається, що ДН-5 створюватиметься шляхом відокремлення з Одеської та Херсонської дирекцій залізничних перевезень припортових станцій з персоналом, основними засобами та оборотними активами. Її штат буде укомплектовано кваліфікованими працівниками регіональної філії «Одеська залізниця» за рахунок реорганізації діючих дирекцій філії.