Укрзалізниця продовжує реалізацію інфраструктурних проектів з електрифікації вантажонапружених напрямків. У серпні 2018 р. компанія завершить електрифікацію 14-кілометрової дільниці Потоки—Золотнишине, усуне потребу в тепловозній тязі в цьому регіоні та вивільнить її для використання на інших дільницях, де на сьогодні є дефіцит дизельних локомотивів. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, завдяки електрифікації дільниці Потоки—Золотнишине Укрзалізниця зможе забезпечити напрямок Полтава—Кременчук—Користівка—Знам’янка електротягою. Щоденно там курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату — одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. «За попередніми підрахунками окупність проекту складе майже п’яти років. Також ми скоротимо витрати на організацію перевезень, зменшимо викиди в навколишнє середовище, прискоримо доставку вантажів, адже не будемо витрачати час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз», — зазначив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Також Євген Кравцов додав, що чотири тепловози, які наразі працюють на дільниці Потоки—Золотнишине, після електрифікації будуть перенаправлені на інші вантажонапружені напрямки. «Ми розпочали оновлення тягового рухомого складу та вже очікуємо на перші тепловози General Electric. Але, на жаль, така робота до цього майже не проводилася, і в умовах дефіциту тяги ми рахуємо кожний тепловоз», — повідомив Євген Кравцов.

Наразі залізничники вже повністю змонтували майже 14 км контактного проводу, підвісили майже 16 км несучого тросу, понад 18 км живлячих фідерів, відрегулювали 7,25 км контактної мережі. Крім того, зв’язківці уклали 10 км із 14,3 км магістрального кабелю зв’язку та 5,3 км — автоблокування. З метою укладання кабелю під залізничними коліями та автодорогами облаштовано 168 спеціальних підземних переходів. Раніше залізничники завершили комплекс колійних робіт.

Нагадаємо, що роботи з електрифікації дільниці Потоки—Золотнишине розпочато в лютому 2018 р. Вартість проекту становить понад 204 млн грн.

У подальших планах Укрзалізниці також електрифікація напрямків Долинська—Миколаїв (148 км), Миколаїв—Колосівка (105 км), Ковель—Ізов—Держкордон (94 км), Держкордон—Овруч—Коростень—Житомир—Бердичів (215 км).

Довідково

Експлуатаційна довжина колій ПАТ «Укрзалізниця» становить 19 927 км, з них електрифіковано 9355 км, або 46,9 %. Після електрифікації дільниці Потоки—Золотнишине у 2018 р. експлуатаційна довжина електрифікованих колій збільшиться на 14 км, а частка електрифікованих колій становитиме вже 47 %.