Індія заявила про швидке завершення будівництва вантажного залізничного коридору в шт. Раджастан. Залізничний коридор вартістю $ 7,1 млрд дозволить скоротити терміни доставки вантажів між столицею Нью-Делі і Мумбаї з 14 днів до 14 год, повідомляє  РЖД-партнер.

Залізниця є частиною проекту індустріального коридору Делі - Мумбаї, в рамках якого заплановано будівництво смарт-міст і промислових парків. Передбачається, що промислові зони розташуються уздовж вантажної магістралі, що дозволить виробникам скоротити витрати на логістику, що досягають на сьогоднішній день 14%, за рахунок об’їзду хаотично розташованих великих міст країни. Проект індустріального коридору був запропонований більш 10 років тому, його вартість оцінюється в $ 100 млрд.
Проект співфінансується Японією, яка зацікавлена ​​у створенні противаги китайським амбіціям в регіоні. Японія має в проекті 26%, а моделлю для його реалізації є японський промисловий коридор Токіо - Осака.

Зокрема, у рамках проекту в селі Дхолера ( штат Гуджарат, на заході Індії ) будується промислова зона площею 920 кв. км. Чиновники запевняють, що будівництво першої черги буде завершено до кінця 2019 року, потім ділянки будуть продані промисловим інвесторам для будівництва заводів. Передбачається, що через 30 років тут з'явиться місто більше, ніж Берлін.
Оператор проекту вантажного коридору Dedicated Freight Corridor Corporation of India Ltd заявляє, що велика частина землі, необхідної для будівництва вже викуплена, фінансування отримано, контракти укладені, і поетапне введення в експлуатацію почнеться з грудня 2019 року, а повне завершення проекту планується на кінець 2020 го.

У Раджастані, на який припадає приблизно 40% протяжності залізниці, фермери, навпаки, готові продати свою землю, проте у штату немає коштів для викупу 14 кв. км землі.
Тим часом Китай агресивно реалізує свій проект альтернативного індійському вантажного коридору через Пакистан в рамках ініціативи "Один пояс - один шлях". У проект передбачається інвестувати $ 55 млрд.