Залізниці Іспанії (RENFE) уклали з компанією Talgo контракт вартістю 107 млн ​​євро на переобладнання 13 нічних поїздів серії 7 в денні поїзди для експлуатації з максимальною швидкістю до 330 км/год. Наступний етап виконання робіт з реконструкції ще шести поїздів може збільшити вартість контракту до 151 млн євро, - Railways.info.
Контрактом передбачено переобладнання спочатку 156 вагонів, а у разі реалізації наступного етапу - ще 72 вагонів.
Потяги серії 7 були першими експресами, спроектованими компанією Talgo для високошвидкісних колій Іспанії, і експлуатувалися RENFE як нічних поїздів-готелів далекого прямування. Однак з розвитком високошвидкісної мережі RENFE істотно скоротили кількість напрямків, що обслуговуються нічними поїздами, і в даний час на території Іспанії їх залишилося лише три.
Потяги серії 7 спроектовані з розрахунку на швидкість 220 км/год, їх розсувні колісні пари дозволяють автоматично, без зупинки, проходити через пункти зміни колії з 1435 мм на високошвидкісних лініях на традиційну іберійську 1668 мм і навпаки.
Очікується, що у березні RENFE спільно з міністерством розвитку країни оприлюднять план інвестицій у рухомий склад до 2028 р, в якому будуть передбачені поставки додаткових високошвидкісних поїздів.