Київський електровагоноремонтний завод — основне підприємство для відновлення парку електропоїздів Укрзалізниці

26 червня 2020, 09:25

Київський електровагоноремонтний завод визначений як основне підприємство для відновлення парку приміських поїздів Укрзалізниці. До кінця 2020 р. на його потужностях уже заплановано відремонтувати 28 секцій електропоїздів Укрзалізниці, а також розширити коло замовників і вийти на міжнародний рівень співпраці. Про закриття заводу або скорочення персоналу не йдеться. Про це повідомив в. о. директора заводу Роман Желізняк.

За словами керівника, підприємство має підтримку Укрзалізниці та держави. «Наразі перед Укрзалізницею стоїть завдання розпочати активне відновлення та модернізацію парку приміських поїздів за новими стандартами. У нашого заводу для цього є всі потужності та фахівці. Тому саме КЕВРЗ визначений як базовий завод для модернізації приміського сектору», — зазначив Роман Желізняк.

Цього року вже підписано договори на виконання капітального ремонту із подовженням терміну служби 24 секціій поїздів Укрзалізниці та капітальним ремонтом — ще чотирьох секціій. Такий обсяг робіт завантажить підприємство вже на 30 %.  Крім того, наразі ведуться переговори щодо збільшення обсягів замовлень від Укрзалізниці.

Також  для роботи заводу на повну потужність новий керівник планує розширювати коло замовників шляхом налагодження співпраці з підприємствами країн СНД, Євросоюзу та надавати додаткові послуги з ремонту екскалаторів, рухомого складу тощо. Таким чином, замовлення на цей рік будуть переглядатися і завод має отримати додаткові обсяги. «Уже найближчим часом ми презентуємо нову стратегію розвитку заводу, яка базуватиметься на збільшенні ефективності підприємства, впровадженні нових технологій, збереженні робочого персоналу та ліквідації корупції. Як результат ми отримаємо додаткову роботу, а отже, і збільшення заробітних плат для працівників. Адже заробляти мають рядові робітники залежно від обсягів виконаної роботи, а не керівники — від корупційних схем», — наголосив він.

Роман Желізняк зазначив, що принциповим питанням є покращення умов праці робітників заводу. Для їх комфорту буде відкрито їдальню та зроблено ремонти в місцях загального користування.

Нагадаємо, екскерівника ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» Василя Дутчака було відсторонено з посади в результаті виявлення численних порушень. Зокрема, завод перевищив на 7 млн грн планові витрати на закупівлю запчастин для ремонту електропоїздів та зменшив рівень заробітних плат. При цьому вартість комплектуючих цьогоріч не зростала, а за деякими позиціями ціни навіть знизилися. Крім того, численні порушення в діяльності КЕВРЗ виявила раніше Державна аудиторська служба України.

Служба безпеки України підозрює колишніх керівників заводу у зловживаннях під час закупівлі запчастин для рухомого складу.

Довідка

Роман Желізняк має залізничну освіту — закінчив Українську державну академію залізничного транспорту. Працює в залізничній галузі з 2004 р. Останнє місце роботи — начальник ВСП «Черкаський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин».


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?