Кому потрібні малоефективні станції та як уникнути дефіциту тяги в пік зернових перевезень, читайте у блозі логіста Юрія Щукліна

Якщо Укрзалізниця працюватиме хоча б із 420 об’єктами, а не 600, у виграші будуть усі учасники процесу. Тоді вистачить наявного локомотивного й вагонного парку Укрзалізниці, щоб вивезти зростаючі врожаї українського зерна до 100 млн т на рік. Адже малоефективні 170 об’єктів забирають 90 % тяги компанії й дають при цьому лише 10 % вантажопотоку. Розмови про те, що закриття станцій призведе до здорожчання логістичного ланцюга, безпідставні. Як власник автотранспортного підприємства можу запевнити, що вартість доставки 1 т зерна на відстань 70—100 км менше, ніж збереження її протягом місяця на елеваторі. Якщо говорити про відстань до 50 км, то різниці немає. Інша справа, що експедитор не хоче везти на «чужий» елеватор, бо там неможливі «сірі» схеми.

Детальніше читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/komu-potribni-maloefektivni-stantsii-abo-yak-uniknuti-defitsitu-tyagi-v-pik-zernovikh-perevezen