Куба вперше дозволила керувати залізницями іноземним компаніям. Відповідний закон «Про залізниці» був опублікований у газеті «Офіційний вісник Республіки», повідомляє ІА «Інтерфакс» із посиланням на видання «Granma».

Цей закон набуде чинності у вересні. Він визначає нові правила, які застосовуються до залізничного транспорту, в тому числі до інфраструктури, операторів, нормативів руху, безпеки, підготовки кадрів, і вимоги до рухомого складу.

Як розповів представник кубинського Міністерства транспорту, вперше закон дозволяє керувати залізницею повністю або частково декільком залізничними операторам. Водночас вони можуть керувати її економікою, відповідати за залізничне полотно, об'єкти інфраструктури або за рухомий склад. Оператором може стати як фізична, так і юридична особа з Куби або з-за кордону.

У Мінтрансі зазначили, що також закон встановлює стандарт ширини залізничного полотна для всієї країни, а саме 15 м. Окрім того, буде створено спеціальний комітет, який стежитиме за дотриманням безпеки на залізницях, а саме Національний комітет з керування залізничної безпекою. До його функцій входитиме моніторинг і контроль за керуванням залізницею. У зв'язку з цим будуть введені нові правила, а також вимоги до співробітників залізниць. У кубинському Мінтранспорту відзначили, що нові нормативи будуть більш суворими.

Нині Кубинськими залізницями керує державна компанія «Союз залізниць».