Завершено процес сертифікації локомотивів TE33A серії Evolution виробництва General Electric, які поставлені в України цього року. Перші локомотиви будуть введені в експлуатацію найближчим часом. Відповідний документ був підготовлений органом із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» на замовлення General Electric і виданий замовнику 15 листопада 2018 р. І перші вісім локомотивів уже готові до приймання з Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час щорічного інфраструктурного дня комітету з логістики ЄБА.

Сертифікат підтверджує відповідність локомотивів вимогам правил безпеки і технічним умовам замовлення. Після отримання сертифікату відповідності вже найближчим часом локомотиви TE33A серії Evolution виробництва GE будуть задіяні в перевезеннях на залізничній мережі України.

Залучити новий рухомий склад до перевезень планується на півдні країни: мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 раза масу поїздів.

Раніше повідомлялося, що ще п’ять локомотивів General Electric прибули до порту Чорноморськ. Вони, як і 15 попередніх, попрямували на Крюківський вагонобудівний завод для остаточного укомплектування. Загалом в Україну вже поставлено 20 тепловозів TE33AС серії Evolution виробництва General Electric.

Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10 %. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40 %.

 

Довідка

23 лютого 2018 р. було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, укладено рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.

Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість — 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.