Ще у першому півріччі 2018 р. нестача локомотивів на Львівській залізниці викликала серйозне занепокоєння. Проте протягом останніх місяців ситуація змінилася. Залізниця поповнила тяговий рухомий склад за рахунок внутрішніх резервів, відремонтувавши частину локомотивів, які тривалий час простоювали. У підсумку — за два останні місяці на залізниці навіть утворився профіцит тягового рухомого складу. Зокрема, зараз на магістралі експлуатується 74 вантажні електровози. І якщо чотири місяці тому в ремонті перебувало 108 електровозів, то сьогодні — 61.

У експлуатаційному парку Львівської залізниці зараз 30 магістральних тепловозів і з них 10—11 щоденно перебувають у резерві. Маневрових локомотивів — 74 одиниці і 10—12 — у резерві.

Виконавчий директор Львівської залізниці Володимир Крот затвердив програму відновлення електровозів змінного струму, з яких 14 вже експлуатуються. І цього року будуть відремонтовані ще вісім таких локомотивів.

Затверджена програма поповнення парку електровозів постійного струму, яких цього року заплановано відремонтувати 10 одиниць. Затверджена і програма збільшення парку магістральних тепловозів.

А ще найближчими місяцями на Львівську залізницю з Придніпровської мають надійти три локомотиви 2Т116 і два локомотиви серії 2ТЕ10.