Впродовж минулого року на території регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» стрільці воєнізованої охорони та працівники колійного господарства магістралі затримали за порушення правил безпечної поведінки на залізничних об’єктах 2138 осіб. До адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 109 «Порушення правил з охорони порядку і безпеки руху на залізничному транспорті» Кодексу України про адміністративні правопорушення притягнуто 1984 порушники, яких оштрафовано на загальну суму майже 67,6 тис. грн.

Попри реалізацію комплексу практичних заходів та масштабну інформаційно-роз’яснювальну роботу, що спрямовані на профілактику порушень правил безпеки на транспорті, зусилля та застереження залізничників поки що не дають бажаного результату. У підсумку кількість осіб, затриманих та оштрафованих торік за порушення правил безпеки на залізничному транспорті, є більшою, ніж у 2017 р., вкрай тривожною залишається статистика невиробничого травматизму. Торік на території регіональної філії «Львівська залізниця» через власну необережність та неуважність травмувалася 101 особа, 58 із них — смертельно, тоді як упродовж 2017 р. зазнало травм 84 особи, в тому числі 47 загинуло.

За результатами аналізу, проведеного фахівцями Львівського регіонального відділу контролю за умовами праці та промисловою безпекою Департаменту охорони праці та промислової безпеки АТ «Укрзалізниця», найчастіше нещасні випадки трапляються внаслідок ходіння коліями та переходу залізничних колій у невстановлених місцях. Майже 40 % від загальної кількості випадків невиробничого травматизму зафіксовано у вечірній час доби, з 18.00 до 24.00, ще 25 % — з 12.00 до 18.00. Прикметно також, що левова частка серед потерпілих — чоловіки (77 зі 101 травмованої особи). Крім того, 37 % та 32 % із постраждалих відповідно особи без постійного місця праці та люди пенсійного віку.

Особливо прикро, що серед травмованих торік є троє дітей віком до 16 років, життя одного з неповнолітніх медикам урятувати не вдалося. На жаль, моторошні фото та відео на залізничних об’єктах чи рухомому складі, якими молодь часто хизується у соціальних мережах, свідчать, що таких випадків могло бути значно більше, адже у таких ситуаціях від біди порушників відділяють лічені міліметри чи секунди.

Зважаючи на це, залізничники Львівської магістралі вкотре наголошують, що залізниця — це зона підвищеної небезпеки, а не місце для прогулянок чи розваг, і закликають громадян бути уважними та обережними, неухильно дотримуватися правил безпеки на об’єктах інфраструктури: на перонах, платформах, переходах та переїздах, поблизу колій чи безпосередньо в поїздах.