Львівська залізниця занепокоєна пасивністю відправників будівельних вантажів, зокрема щебеневої продукції, що спостерігається з початку 2019 р. Із цього приводу на початку січня залізничники вже зверталися до партнерів із проханням рівномірно відвантажувати щебінь та інші матеріали, щоб уникнути труднощів з їх транспортуванням у пікові періоди проведення ремонтних та будівельних робіт, проте належного реагування поки що не спостерігається. У підсумку більше тисячі порожніх піввагонів нині простоюють на станціях Львівської магістралі та не задіяні в перевізному процесі.

За дорученням виконавчого директора регіональної філії «Львівська залізниця» Володимира Крота залізничники спрямували листи на адресу керівників обласних державних адміністрацій Західного регіону з проханням сприяти в організації процесу рівномірного навантаження будівельних вантажів для своєчасного та достатнього забезпечення підприємств і організацій, що будуть задіяні в ремонті та будівництві автодоріг, житлових комплексів, іншої інфраструктури в областях.

Зауважимо, що торік із метою оперативної реакції на пікові потреби Західного регіону в забезпеченні щебеневою продукцією для ремонту та будівництва доріг Львівська залізниця налагодила на базі ремонтного вагонного депо Здолбунів технологію переобладнання універсальних платформ, що не задіяні в перевізному процесі, для можливості перевезення сипких вантажів.

З цією ж метою фахівці ремонтного вагонного депо Дрогобич освоїли процес ремонту та переобладнання старих мінераловозів, що накопичилися в неробочому парку Стрийського вагоноремонтного заводу, на рухомий склад для перевезення щебеню. Аналогічну роботу було організовано на базі експлуатаційного вагонного депо Коломия. Таким чином, до кінця минулого року майже 70 одиниць рухомого складу було відремонтовано та модернізовано для потреб замовників щебеневої продукції. Загалом у 2018 р. Львівська залізниця навантажила понад 5 млн 800 тис. т будівельних вантажів.