З метою забезпечення попиту на рухомий склад для перевезення будівельних вантажів, зокрема щебеню для потреб автодорожніх підприємств, підрозділи вагонного господарства регіональної філії «Львівська залізниця» освоїли технологію переобладнання старих мінераловозів із неробочого парку на рухомий склад для перевезення сипучих вантажів. Із початку цього року львівські залізничники повернули в робочий парк уже 12 одиниць такого рухомого складу. Десять мінераловозів цього року відремонтували та модернізували фахівці ремонтного вагонного депо Дрогобич, ще два вагони власними силами відновили в ремонтному вагонному депо Здолбунів.

Варто зазначити, що на початку травня 2019 року спостерігається тенденція до збільшення замовлень на перевезення будівельних вантажів. У першій декаді травня Львівська залізниця навантажила 190 тис. 219 тонн будівельних вантажів у 2 тис. 792 вагони, що на 25 тис. тонн та 300 вагонів більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Зважаючи на високий попит на рухомий склад, що призначений для перевезення сипучих вантажів, зокрема щебеню для потреб автодорожніх підприємств, що розпочали активний сезон із ремонту та будівництва автодоріг у західному регіоні, підрозділи Львівської залізниці продовжують роботу з переобладнання та модернізації вантажного рухомого складу з неробочого парку на вагони для перевезення сипучих вантажів.

Нагадаємо, що процес переобладнання та модернізації мінераловозів успішно освоїли спеціалісти ремонтних вагонних депо Львівської залізниці в Дрогобичі та Здолбунові. Крім того, здолбунівські вагонники минулоріч почали переобладнувати для перевезення щебеню універсальні платформи, не задіяні в перевізному процесі. Загалом у 2018 році на базі підприємств вагонного господарства Львівської регіональної філії було модернізовано та переобладнано для перевезення сипучих вантажів 66 одиниць рухомого складу.