На Львівській залізниці ведуться роботи з реконструкції ліній зв’язку на дільниці Ковель—Ізов—Держкордон, що передбачені планом електрифікації цієї дільниці. Зокрема, на дільниці Ковель—Володимир-Волинський залізничники замінюють повітряну лінію зв’язку, а на відрізку Володимир-Волинський—Ізов—Держкордон проводять заміну шлангового кабелю зв’язку, прокладаючи три кабельні нитки понад 100-кілометрової траси.

Нині фахівці магістралі завершили будівництво волоконно-оптичної лінії зі встановленням цифрового обладнання зв’язку дорожнього рівня й оперативно-технологічного зв’язку на станціях дільниці, завершується прокладання сигнального та магістрального кабелів. Крім того, у другому півріччі заплановане придбання та встановлення обладнання магістрального рівня.

Варто зазначити, що реконструкція ліній зв’язку на дільниці Ковель—Ізов—Держкордон проводиться не лише в комплексі підготовчих робіт до початку електрифікації цієї дільниці, а й з метою зменшення експлуатаційних витрат магістралі та підвищення рівня безпеки руху. Наприклад, прокладення волоконно-оптичної лінії дасть можливість відмовитися від антен супутникового зв’язку, які нині використовуються на восьми станціях цієї дільниці. Зокрема, суттєвого покращення роботи каналів передачі даних потребувала прикордонна станція Ізов, де через застарілу систему зв’язку періодично виникали проблеми з оформленням документів приймання-здавання поїздів. Крім того, відсутність відповідного оснащення та апаратури, яку вже багато років тому знято із серійного виробництва, додавала клопотів та вимагала значних зусиль обслуговування повітряної лінії зв’язку.

Зауважимо, що поряд із підвищенням ефективності роботи залізниці реконструкція ліній зв’язку в перспективі дасть можливість надавати в оренду канали передачі даних і волокна іншим операторам. Попит на таку послугу в регіоні є.