Сьогодні, 29 жовтня, на базі виробничого підрозділу «Одеський центр професійного розвитку персоналу» регіональної філії «Одеська залізниця» почалися курси цільового призначення. Машиністи-інструктори локомотивних бригад, машиністи тепловоза, помічники машиніста тепловоза вивчатимуть особливості конструкції та експлуатації тепловоза ТЕ33АС («Тризубів»).

У першу групу слухачів курсів увійшли 20 досвідчених машиністів тепловоза: 10 — з Миколаївського локомотивного депо регіональної філії «Одеська залізниця», 10 — з локомотивних депо Придніпровської магістралі,  в межах яких експлуатуватимуться  нові одиниці рухомого складу.

48-годинну теоретичну програму протягом шести днів  викладатиме машиніст-інструктор Миколаївського локомотивного депо Володимир Лапко. Разом із колегами з депо В’ячеславом Яновичем, Тарасом Широковим, Володимиром Соколенком та Олександром Дмитриком він у серпні побував в Астані на курсі лекцій щодо експлуатації тепловозів ТЕ33А. Всі колеги отримали відповідні сертифікати.

До речі

Напередодні, 28 жовтня, заступник директора Департаменту розвитку персоналу та кадрової політики ПАТ «Укрзалізниця» Олена Азєєва та начальник служби кадрової та соціальної політики регіональної філії «Одеська залізниця» Костянтин Стрембіцький разом з начальником Одеського центру професійного розвитку персоналу Олександром Квітком взяли участь у прогоні програми курсів, ознайомилися з презентацією лекцій, висловили свої пропозиції щодо поліпшення учбового процесу курсів тощо.

Довідка

У рамках підписаного контракту до України зі США з 11 вересня до 24 жовтня поточного року прибули 30 тепловозів ТЕ33А («Тризуби»). Це локомотиви нового, одинадцятого, покоління виробництва General Electric. 15 із них працюватимуть у регіональній філії «Одеська залізниця», конкретніше у Миколаївському локомотивному депо, ще 15 — експлуатуватимуться в Мелітопольському локомотивному депо Придніпровської залізниці. Поки що новенькі тепловози проходять доукомплектування, фарбування та сертифікаційні випробування на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». З моменту запуску та тестування першого «Тризуба» в умовах Української залізниці розпочнеться практичне навчання локомотивників, що орієнтовно припадатиме на кінець поточного року.