Тріщини хребтової балки виводять із ладу рухомий склад, а їх ремонт і подовження експлуатаційного терміну чинними нормативами не було передбачено. У філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»  ПАТ  «Укрзалізниця», продіагностувавши 2,5 тис. зерновозів моделі 19-752, було знайдено типові дефекти хребтових балок у майже 270 одиниць. Після проведення необхідних розрахунків та досліджень, зокрема комплексу випробувань на міцність, фахівці розробили технологію модернізації зерновозів

У Херсонському вагонному депо, де зосереджено найбільше зерновозів марки 19-752 із дефектами хребтових балок, вже найближчим часом буде модернізовано 10 одиниць. Рішення про модернізацію решти зерновозів буде прийнято за результатами підконтрольної експлуатації. Тобто після того, як відремонтовані вагони відпрацюють у робочому режимі чотири місяці.