На одному з напрямків Придніпровської ТЕ33АС може вести на 200 т більше

17 червня 2020, 13:25

У другій половині цього року завдяки підвищенню середньої ваги та составності вантажних поїздів на напрямку Запоріжжя ІІ, І (Запоріжжя-Ліве)—Пологи—Волноваха АТ «Укрзалізниця» зможе зекономити для додаткової експлуатації понад 10 магістральних тепловозів серії ТЕ33АС.

Такий висновок зробили фахівці, проаналізувавши результати дослідних поїздок тягово-енергетичного вагона-лабораторії (ТЕВЛ) регіональної філії «Придніпровська залізниця».

Як дізналися кореспонденти «Медіацентру «Магістраль», у цих поїздках визначалися нюанси експлуатації, завдяки яким  тепловози серії ТЕ33АС зможуть працювати ще ефективніше. Зокрема, йшлося про перегляд критичних і уніфікованих вагових норм вантажних поїздів, які курсують на дільниці Волноваха—Пологи—Запоріжжя ІІ, І (Запоріжжя-Ліве).

Так, згідно з аналізом критичну вагову норму вантажних поїздів парного напрямку цієї дільниці можна підвищити на 200 т. Це й дає змогу збільшити составність кожного вантажного поїзда, який прямує до Маріуполя, на три вагони. Таким чином ефективність поїзної роботи тепловозною тягою ТЕ33АС зростає.

Найближчим часом аналогічні дослідження критичної ваги вантажних поїздів з тепловозами ТЕ33АС тягово-енергетичний вагон-лабораторія Придніпровської залізниці проведе ще на семи дільницях. А саме: Федорівка—Бердянськ, Пологи—Бердянськ, Нижньодніпровськ-Вузол—Апостолове, Таврійськ—Каховське Море, Каховське Море—Дніпрорудне—Українська, Енергодар—Каховське Море, Енергодар—Мала Білозерка. Також проінспектують і дільницю Федорівка—Нововесела регіональної філії «Одеська залізниця».


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?