На перших відборах із закупівлі дизпального за рамковою угодою Укрзалізниця заощадила 9,4 млн грн, — Іван Юрик

06 травня 2020, 10:20

Укрзалізниця 5 травня провела перші три конкурсні відбори постачальників дизельного пального для потреб залізничної галузі за рамковою угодою, за підсумком яких компанія змогла купити 6 тис. т пального за ціною, що нижча від середньоринкової. Про це повідомив в. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

«Ми успішно завершили перші відбори постачальників дизельного пального в межах укладеної нещодавно рамкової угоди й купили 6 тис. т дизелю на майже 9,4 млн грн дешевше від середнього гуртового ринку України. Економія у понад 9 млн грн — старт реактивний», — констатував він.

За словами Івана Юрика, такого результату вдалося досягти завдяки високій конкуренції, застосуванню формульного ціноутворення та врахуванню коливань котирувань Platts, а отримана ціна стала нижчою від гуртового ринку приблизно на 1350—1650 грн за тонну.

«Проте я очікую від команди закупівель ще більшої ефективності, а від постачальників — гнучкості, адже сьогоднішні відбори були «пробним каменем» — три відбори по 2 тис. т. Надалі обсяги будуть більшими, відповідно і сума економії має зростати», — наголосив він.

Очільник Укрзалізниці також повідомив, що компанія на шляху до реалізації вищезазначеного механізму пройшла всі оскарження в Антимонопольному комітеті України й довела регулятору та ринку прозорість і неупередженість тендерних вимог та положень документації запропонованого механізму рамкової угоди.

Нагадаємо, що Укрзалізниця 22 квітня 2020 р. уклала рамкову угоду з усіма 12 постачальниками дизельного пального, які долучилися до тендерного процесу.

Як підкреслював тоді Іван Юрик, зазначена рамкова угода є унікальним прикладом для України. Її механізм, побудований на застосуванні котирувань Platts, дасть змогу Укрзалізниці отримувати справедливу ціну при коливаннях світових цін на нафтопродукти та, як наслідок, закуповувати дизельне пальне максимально вигідно й прозоро. При цьому широке коло постачальників унеможливлює встановлення монополії на поставку. Наразі Укрзалізниця продовжує роботу над поліпшенням зручності роботи для постачальників щодо ритмічності відвантаження.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?