Сьогодні, 21 листопада, на станції Харків-Балашовський відбулася традиційна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» Укрзалізниці. Залізничники представили 10 одиниць техніки, що пройшли кілька видів ремонту та були модернізовані. Результати роботи приймали заступник директора Департаменту локомотивного господарства Укрзалізниці Олександр Богданов, керівництво філії, представники дорпрофсожу, а також начальники служб локомотивного господарства усіх шести регіональних філій.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне обладнали електровоз ЧС7 № 188 індивідуальним модулем машиніста «БЛІК». Дане впровадження сприяє підвищенню ефективності прийняття рішень машиністом шляхом автоматизації процесів прийому та відображення попереджень і телеграми натурного листа, безпеки в поїзній роботі, пропускної спроможності залізничних ліній, отримання навігаційних даних в режимі «GPS». Також електровоз обладнано електродинамічним гальмом, протибуксовочним захистом, світлодіодним освітленням, пристроєм супутникової навігації, гребнезмащувачами ГС-3.

Спеціалісти депо Лозова встановили на електровозі ВЛ118-641 систему рекуперативного гальмування «БАРС», а також систему відеоконтролю стану роботи струмоприймачів та контактного дроту власної розробки, а електровоз ВЛ82М № 074 Куп’янського депо локомотивники обладнали устаткуванням автоматичного гальмування в разі саморозчеплення секцій та системою пожежогасіння в місцях вірогідного виникнення пожеж.

Тепловоз ЧМЕ3Т № 7323 локомотивного депо Харків-Сортувальний обладнано широкодіапазонною маневровою радіостанцією «Оріон РВ-4», функціональні можливості якої забезпечують безпошуковий радіозв’язок з шістьма радіостанціями. Залізничники також встановили електропневматичний регулятор АК11Б, датчики пожежної сигналізації типу ІПЛ розмикаючого типу й відновили внутрішнє обладнання кабіни.

Локомотивні лубрикатори ГС-3 та пристрої супутникового моніторингу (ССН «GPS») встановили фахівці депо Гребінка на електровозі ВЛ80Т № 1079, а їхні колеги з локомотивного депо Смородине обладнали системою конденсаторного запуску дизеля та електронною системою БІС-Р для обліку витрат палива тепловоз ЧМЕ3 № 4262.

Крім того, фактично кожний локомотив, представлений на виставці, переоснащено світлодіодним освітленням, котре витіснило традиційні та енергоємні лампи розжарювання.