На Південній залізниці відбулася виставка локомотивів

23 червня 2020, 09:12

На станції Харків-Балашовський (м. Харків) відбулася традиційна щорічна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

В. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик, член правління Франтішек Буреш, директор Департаменту локомотивного господарства товариства Сергій Павлов у супроводі директора регіонального філії «Південна залізниця» Миколи Уманця, його заступників та начальників служб філії, а також голови дорпрофсожу Вячеслава Залозних проінспектували готовність тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» до роботи під час літніх перевезень.

На огляд керівництву АТ «Укрзалізниця» залізничники представили 12 одиниць техніки, що пройшли кілька видів ремонтних робіт. На зазначеному тяговому рухомому складі впроваджено низку нових технічних рішень спрямованих на поліпшення технічного стану локомотивів та умов роботи локомотивних бригад.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне обладнали електровоз ЧС7 № 134, як і решту локомотивів цього депо, багатьма технічними нововведеннями власної розробки. Зокрема, на ньому встановлений (виготовлений на базі планшета) індивідуальний модуль машиніста «БЛІК» з введеними програмами, які допомагають локомотивній бригаді в дорозі. У кабіні машиніста є відеореєстратор, за допомогою якого у разі виникнення нестандартної, спірної ситуації можна детально відновити картину події та оцінити правильність дій локомотивної бригади.

Локомотивним депо Харків-Сортувальний представлено два маневрових тепловози: ЧМЕ3 № 1308 та ЧМЕ3 № 5354. На першій машині повністю проведено капітальний ремонт кабіни, встановлено сучасний електронний пульт машиніста, зручні крісла, світлодіодне освітлення. Тепловоз також обладнаний монтажною панеллю ELPO 403.20 для автоматичного увімкнення всього електрообладнання тепловоза та захисту електричної мережі від перевантаження й короткого замикання, а також гребенезмащувачами колісних пар.

На тепловозі ЧМЕ3 № 5354 встановлена система відеоспостереження з шістьма камерами і монітором, розташованим у кабіні машиніста. Цей локомотив уже півроку працює на гірковому комплексі й за допомогою камер відеоспостереження локомотивна бригада забезпечує високі показники з безпеки руху та ефективності експлуатації.

Спеціалісти локомотивного депо Основа на тепловозі ТЕП70 № 0170 встановили систему охолодження з використанням електричних мотор-вентиляторів МВ11 тепловозів 2ТЕ116 із живленням від головного генератора. Річний економічний ефект від цього впровадження становить понад 100 тис. грн із розрахунку на один тепловоз серії ТЕП70. Також встановлено світлодіодне освітлення у дизельному приміщенні, електричні вентилятори охолодження повітря у кабінах машиніста.

У локомотивному депо Kременчук на тепловозі ТЕП150 № 004 виконано відновний ремонт водяної системи охолодження дизеля тепловоза із заміною елементів.

Серед встановлених нововведень на тепловозі ЧМЕ3 № 2238 локомотивного депо Смородине — електронний тахометр. Також встановлені датчики температур основного та додаткового контурів води, тиску масла, рівня води, удосконалений індикатор пошуку несправностей. Крім того, на ЧМЕ3 № 2238 створені комфортні умови для праці локомотивної бригади: у кабіні тепловоза встановлений умивальник, є мікрохвильова піч та електричний чайник.

У локомотивному депо Полтава магістральний електровоз ВЛ80к № 113 вперше обладнали графітовими гребенезмащувачами, якими раніше обладнували маневрові тепловози ЧМЕ3.

Загалом керівництво АТ «Укрзалізниця» високо оцінило готовність представленої техніки до літніх перевезень і висловило впевненість у тому, що вона буде успішно використовуватися в перевізному процесі.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?