Так, на ділянці Кривий Ріг—Нижньодніпровськ-Вузол організована робота бригад Криворізького та депо Нижньодніпровськ-Вузол без відпочинку в пункті обороту. За таким графіком більш продуктивно використовується і техніка, і праця машиністів і їхніх помічників.

Такий метод діє і на ділянці Мелітополь—Синельникове, де працюють бригади Мелітопольського депо. Якщо поїзна обстановка і всі виробничі фактори складаються сприятливо, то задача з раціонального використання локомотивів і бригад — виконується. Вже здійснено більше 25 таких поїздок і криворожанами, і мелітопольцями. Про узагальнюючі результати мова йтиме пізніше.

Загалом робота бригад з обороту — комплексна справа, і виконувати її потрібно так, щоб не погіршити решту виробничих показників, наприклад, таких як оборот вагона і інших. А це значною мірою залежить від професійності диспетчерського апарату.