На території обслуговування Великотокмакської дистанції колії укладено понад 2 тис. залізобетонних шпал

15 травня 2020, 16:20

Наприкінці квітня на дільниці Комиш-Зоря—Щебеневий—Більманка—Верхній Токмак ІІ завершилося оновлення майже 23 км колії (при плані 18 км). Працівникам Великотокмакської дистанції колії регіональної філії «Придніпровська залізниця» та Новоолексіївської колійної машинної станції знадобилося для середнього ремонту майже два місяці. 

Свою роль у цьому позитивному результаті відіграла своєчасна профілактика недопущення випадків захворювання на коронавірус. Зокрема, до цього часу регулярно дезінфікуються приміщення та робочі кабінети дистанції. Всі отримали захисні маски.

Як зазначив у розмові з кореспондентом «Медіацентру «Магістраль» начальник дистанції Володимир Гончаров, таким чином до літніх пасажирських перевезень було підготовлено одну з важливих дільниць дистанції, яка є частиною залізничного ходу до Маріуполя та Бердянська. Рух вантажних поїздів за графіком не припинявся.  

Крім того, власними силами по території всієї дистанції було укладено понад 2 тис. залізобетонних шпал замість дерев’яних на приймально-відправні та розвантажувально-навантажувальні колії для усунення їхньої кущової непридатності. Роботи виконали на низці важливих станцій, де роками накопичувалися проблеми та вводилися обмеження швидкості. Зокрема, замінили по 100 шпал на припортових станціях  Бердянськ, Берда, а також на проміжних — Трояни, Великий Токмак, Молочанськ та інших.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?