Щоб запобігти вивезенню краденого вугілля вантажівками, на станції Богуславський за допомогою екскаватора і трактора з грейфером, які надала філія «Павлоградвантажтранс» ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», ліквідували під’їзди з боку лісосмуги до двох колій.

На станції Ароматна до аналогічних робіт залучили техніку Павлоградської дистанції колії. Тут з боку поля екскаватором вирили траншеї довжиною 20—25 м.

На Миколаївці-Донецькій зібрали всі непридатні залізобетонні шпали та уклали їх в смузі відведення в районі парної горловини станції та поновили насипи в непарній горловині.

Всі ці заходи залізничники вживають від безвиході, адже правоохоронні органи на ситуацію з масовими крадіжками вугілля і залізничного майна практично не реагують.