На залізобетонному мосту 1140 км перегону Плавні—Таврійськ Запорізької дирекції залізничних перевезень відремонтовано парну колію.

Як повідомив заступник начальника служби колії регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Вадим Киричок, півроку тому на одній з опор цієї штучної споруди були виявлені дефекти, які й стали підставою для обмеження швидкості руху парною колією мосту до 40 км/год. Задля її поновлення були виготовлені необхідні конструктивні елементи, розроблено технологію виконання ремонтних робіт і замовлено довготривале технологічне вікно. Ранком 14 травня працівники Дніпровського мостобудівельного поїзда стали до справи.

Упродовж наступних 72 год дніпровські мостовики за допомогою залізничного крана КДЕ, дрезини ДГКУ та іншої техніки замінили дефектні елементи залізобетонної опори новими. А монтери Запорізької дистанції виконали комплекс передбачених проектом колійних робіт. Зранку 17 травня парна колія мосту відкрилася для руху поїздів.

— До 2 червня поїзди усіх видів парного напрямку долатимуть міст зі швидкістю спочатку 40 км/год, а пізніше — 60 км/год. А після завершення обкатного терміну вона підвищиться для вантажних до 80 км/год, а для пасажирських — до 100, — уточнив  Вадим Киричок.