Нещодавно на перегоні Новомосковськ-Дніпровський—Балівка (27 км) Дніпровської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Придніпровська залізниця» Укрзалізниці введена в експлуатацію підсистема базова АСДК-Б .

Завдяки цьому стаціонарному комплексу телеметричної апаратури контролюється рівень нагріву буксових вузлів, а також маточин колісних пар поїздів непарного напрямку. Більше 30 років цю функцію виконував аналоговий прилад безпеки ДИСК-Б.

— Прилад безпеки нового покоління набагато надійніший. Так, на відміну від ДИСК-Б, він не потребує, щоб у процеси налаштування граничних параметрів втручалися електромеханіки. Увесь необхідний спектр закладений в програмне забезпечення. Саме тому вірогідність виявити перегріті буксові вузли чи загальмовані колісні пари набагато вища. Тим більше що перед проходженням кожного потягу АСДК-Б сам себе «калібрує», — пояснює заступник начальника Дніпровської дистанції сигналізації та зв’язку (ШЧ-6) Валерій Цимбаленко.

Загалом фахівці ШЧ-6 обслуговують 13 стаціонарних приладів безпеки. Майже всі — сучасні. Лише два ПОНАБи-3 експлуатуються понад 40 років. Саме тому замінити їх планується якнайшвидше.