Перший доопрацьований в Україні новий вантажний магістральний тепловоз ТЕ33АС американської компанії General Electric в рамках завершального етапу сертифікаційних випробувань здійснив у четвер, 8 листопада, пробний рейс від станції Крюків-на-Дніпрі (м. Кременчук) до станції Ромодан.

З Кременчука локомотив вів состав із 48 піввагонів, навантажених металургійною продукцією — окатишами, а у зворотному напрямку доставив склад із 50 зерновозів. Вага поїздів сягала 4,5 тис. т. Состав подолав відстань у понад 220 км (в обидві сторони). Під час кількагодинної поїздки причетні фахівці протестували роботу локомотива у різних режимах, у тому числі на швидкості до 80 км/год, максимально дозволеної для вантажних поїздів.

Вела тепловоз бригада, відряджена з локомотивного депо Мелітополь регіональної філії «Придніпровська залізниця» Укрзалізниці у складі машиніста-інструктора Андрія Матросова та машиніста Ігоря Шевченка. Раніше вони пройшли навчання, в тому числі і практичне, з водіння подібного тепловозу в Казахстані.

Ввечері состав повернувся на Крюківський вагонобудівний завод, де тривають його сертифікаційні випробування. По їх завершенню перший локомотив і решта доукомплектованих тепловозів мають бути офіційно передані Укрзалізниці.  

Експлуатувати новий тяговий рухомий склад планується в депо Мелітополь і Миколаїв.