По завершенні періоду дощів, на 33 км дільниці Делятин—Коломия розпочалася найактивніша фаза капітального ремонту підпірної стінки. Роботи на цій дільниці активізувалися ще й з огляду на ймовірність подальших літніх та осінніх опадів, під час яких можливе підняття рівня води в річці та підтоплення колійного полотна.

Як повідомив головний інженер Чернівецької колійної машинної станції Іван Неліпович, колійники зараз ремонтують рисберму — водопроникну частину укріплення річища, що гасить енергію потоку та запобігає його розмиванню, а також вкладуть водовідбивні шпори, бетонні блоки і габіонні конструкції. Це дозволить відкорегувати русло річки Прут та укріпити берегову лінію.

Загальна довжина дільниці, на якій відбуваються активні ремонтні роботи, — 350 м, висота підпірної стінки — 12 м.