Придніпровські залізничники у короткі строки провели посилений середній ремонт колії на перегоні Пологи – Гусарка, актуальність якого була продиктована питаннями безпеки руху. Зокрема вже повністю відновлено посадкові платформи на 292-му та 293-му кілометрах перегону,  які були частково демонтовані на час роботи великогабаритної колійної техніки.

У квітні – на початку травня працівники колійного господарства регіональної філії «Придніпровська залізниця» за допомогою машини РМ-80 оновили щебеневий баласт на 950-метровій ділянці перегону Пологи – Гусарка, щоб усунути забруднення щебеневого баласту та небезпечні розлади колії.

У зону ремонтно-колійних робіт потрапили дві пасажирські посадкові платформи – на 292-му та 293-му кілометрах перегону. Для того, щоб на перегоні могла працювати великогабаритна колійна техніка, залізничникам довелося частково демонтували по 13 із 18 залізобетонних плит кожної з посадкових платформах. Решту плит (загальною довжиною 30 метрів) було збережено, щоб на час ремонту не відміняти зупинку на платформах приміського поїзда № 6856 сполученням Пологи – Комиш-Зоря, яким користуються місцеві мешканці. Сьомого травня ремонтно-колійні роботи на перегоні Пологи – Гусарка було завершено. Також були повністю відновлені та впорядковані обидві пасажирські посадкові платформи.

Нагадаємо, що деякі сайти розповсюджували недостовірну інформацію про повну відсутність платформ на зазначеному перегоні. Закликаємо ЗМІ користуватися офіційною та достовірною інформацією і не створювати псевдосенсацій.