Регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» готує колійне господарство та інженерні споруди до пропуску льодоходу і весняного паводку.

Зокрема, ще у грудні на магістралі було створено оперативний комітет з питань водоборотьби й аналогічні — у структурних підрозділах.

З січня колійники розпочали огляди стану гребель і водосховищ, розміщених з верхової сторони залізничної колії, у лютому — інструктажі причетних працівників щодо порядку дій для забезпечення руху поїздів у період пропуску льодоходу та паводкових вод.

Розпочато також роботи з очищення від снігу та льоду кюветів, нагірних і водовідвідних канав, лотків та труб.

Ведуться спостереження за зміною товщини льоду там, де він є, і рівнем води в річках. Цю роботу виконують водомірні пости, яких на залізниці 11, у тому числі вісім — у межах Дніпропетровської області. 

Здійснюються проміри русел річок у створах 11 мостів, розташованих у регіонах обслуговування залізниці. Після проходження весняного паводку річкові русла проміряють ще раз, щоб виявити місця можливого підмиву мостових опор.

Перевірено справність мотопомп, а також машин та інших механізмів, необхідних для невідкладних робіт, пов'язаних із пропуском паводкових вод, — екскаваторів, бульдозерів, автосамоскидів та автогрейдерів. Створено потрібний запас цементу, щебеню, мішків із піском, спецодягу та інвентарю.

Під час проходження паводку залізничники посилять увагу до небезпечних ділянок шляху і місць (108 об'єктів), а також до гребель (26 об'єктів), мостів і труб з недостатніми отворами (три об’єкти).    

Контроль за станом колії у цей період здійснюватиметься за допомогою технічних засобів — колієвимірювальних вагонів та дефектоскопних візків, а також шляхом регулярних обходів працівниками колійного господарства.