Про те, як у нечесній конкуренції трейдери фінансують корупційні схеми та псують імідж залізниці, перекладаючи на неї наслідки своєї некомпетентності, читайте у блозі логіста Юрія Щукліна

На жаль, у багатьох зернотрейдерів єдина можливість конкурувати між собою полягає в тому, хто краще профінансує корупційні схеми через експедиторів. Ці «фахівці», мов вірні послідовники Остапа Бендера, наймають тих, хто може обходити Автоматизовану систему розподілу зерновозів (УППВ), через що вона виявилася неефективною, фінансують спеціалістів щодо зламу «АС Месплан». Крім того, більшість трейдерів закуповують на тих елеваторах, де мають «теплі» відносини з керівником, який дасть змогу підзаробити. Їм начхати на логістику, бо завжди можна звинуватити залізницю в тому, що вона не подає вагони до чорта в зуби. Чому зерно везуть до річки й нікому не виставляють претензії, що до села немає русла? Залізнична інфраструктура — це теж русло, до якого потрібно під’їхати, та не будь-де, а там, де «глибоко». Ті, хто закидає Укрзалізниці, насправді виправдовують свою некомпетентність перед роботодавцем задля збереження посади.

Детальніше читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/u-nechesniy-konkurentsii-zernotreyderi-finansuyut-koruptsiyni-skhemi-ta-psuyut-imidzh-zaliznitsi-perekladayuchi-na-nei-naslidki-svoei-nekompetentnosti