Сплата земельного податку на 2019 р. для Укрзалізниці запланована у сумі майже 4,2 млрд грн. Що на 3 млрд грн, або в 3,5 раза, більше, ніж у 2018 р. Це пов’язано з позбавленням державної компанії відповідної пільги через зміни у законодавстві. 

Вважаю таку ситуації абсурдною. За кордоном колії та розташовані поблизу них інфраструктурні об’єкти взагалі не обкладаються жодним податком. Це стосується не лише розвинених країн Заходу, а й сусідніх Польщі, Білорусі, Молдови. З іншого боку, землі господарства автомобільних доріг загального користування в Україні не підлягають оподаткуванню, що створює нерівні умови та порушує принципи справедливості.

Детальніше читайте в блозі Андрія Рязанцева