Укрзалізниця збільшила можливості для транспортування вантажів на дільниці Маріуполь—Волноваха—Комиш-Зоря—Запоріжжя у два рази. Наразі через стикову станцію Комиш-Зоря щодоби залізничники пропускають 30 пар поїздів (24 пари вантажних, чотири — пасажирських і дві — приміських поїздів). При цьому чинний графік дозволяє збільшити обсяги залізничного руху цією дільницею до 33—35 пар поїздів (26—28 пар вантажних, п'ять — пасажирських та дві — приміських).

Збільшити пропускну спроможність цієї важливої залізничної вітки, що забезпечує сполучення меткомбінатів Приазов'я з рештою території України, вдалося завдяки комплексу робіт з модернізації упродовж 2017—2018 рр. До 2017 р. дільниця Запоріжжя—Волноваха була одним із найбільш «вузьких місць» напрямку, тому що максимальні розміри руху на ній становили 22 пари поїздів (16 пар вантажних, чотири — пасажирських та дві — приміських).

«Збільшення кількості вантажних поїздів на маріупольському напрямку — це одне із зобов’язань, яке взяла на себе Укрзалізниця в ході переговорів з учасниками ринку щодо необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення», — зазначив у Facebook в. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Також на дільниці збільшено кількості локомотивів, задіяних у перевізному процесі. Наразі на цьому напрямку проходять обкатку новітні локомотиви виробництва  General Electric.

Збільшення пропускної спроможності напрямку забезпечило позитивну динаміку основних показників роботи залізничного транспорту. Обсяги пасажирських перевезень завдяки проведеним роботам зросли в далекому сполученні практично в 1,5 раза (з 365 тис. до 579 тис. осіб), у приміському сполученні — у 3 рази (з 173 тис. до 534 тис. пасажирів).

Довідка

У рамках реконструкції об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на дільниці Пологи—Комиш-Зоря залізничники здійснили колійний розвиток стикової станції Комиш-Зоря, де було укладено дві додаткові приймально-відправні колії та сім стрілочних переводів. А на 327-му км перегону Магедове—Комиш-Зоря залізничники відновили роз’їзд, уклали дві приймально-відправні колії, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки. Ці роботи дозволили збільшити пропускну спроможність стратегічно важливого для країни маріупольського напрямку.