Систему мікропроцесорного автоблокування введено в дослідну експлуатацію на Львівській залізниці

07 жовтня 2019, 16:53

У вересні цього року на Львівській залізниці впроваджено в дослідну експлуатацію систему мікропроцесорного автоблокування, що керує рухом на перегоні Доманинці—Кам’яниця. Застосування новітньої технології та сучасних енергоощадних пристроїв суттєво полегшило експлуатаційну роботу, підвищило надійність системи автоблокування та рівень безпеки руху поїздів.

Управління світлофорами та переїзною автоматикою, а також контроль за їхньою справністю здійснюється завдяки оптоволоконному кабелю, вся апаратура розміщена в контейнері на станції Кам’яниця, що дало змогу відмовитися від використання дросель-трансформаторів. У системі вперше на залізниці застосовано світлодіодні модулі на поїзних світлофорах, що забезпечені автономним електроживленням (основним і резервним), споживають менше електроенергії, а також суттєво покращили видимість сигналів.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?