Скасування земельного податку та зниження інших витрат дали б змогу направити $ 310 млн на оновлення рухомого складу

09 жовтня 2020, 14:52

Скасування відрахувань компанією земельного податку та плати до Державного дорожнього фонду дало б змогу зекономити та переправити на нагальні потреби галузі значні фінансові ресурси. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак в інтерв’ю виданню Kyiv Post.

«Компанія платить $ 150 млн на рік за землю, де є рейки. Жодна інша країна не оподатковує землю під рейками. Також Укрзалізниця сплачує Державному дорожньому фонду акцизний збір у розмірі $ 50 млн, це гроші, що використовуються на ремонт доріг, а не рейок», — наголосив він.

За словами керівника компанії, скасувавши ці податки та скоротивши певний перелік витрат, Укрзалізниця може заощадити $ 310 млн та використати їх для придбання нових локомотивів, вагонів тощо, оскільки значна частина рухомого складу побудована за радянських часів.

«Нам потрібно намагатися заробляти гроші, не збільшуючи тарифів та зменшуючи наші витрати», — резюмував Володимир Жмак.

Довідка

Укрзалізниця неодноразово закликала Верховну Раду України включити землі залізничного транспорту (окрім тих, що оподатковуються на загальних підставах) до складу земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком. Парламент на початку 2020 р. зареєстрував відповідний законопроєкт, проте поки що він не був розглянутий у сесійній залі.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?