У заході, який триватиме до 7 березня, беруть участь представники 12 залізничних адміністрацій-учасниць Ради із залізничному транспорту, повідомляє rw.by.  Всього розглядається дев’ять питань. Серед основних: підсумки роботи пасажирського комплексу в міжнародному сполученні за 2018 р., виконання рішень 22-го засідання комісії. Також будуть внесені пропозиції в частині пасажирського комплексу для розробки проекту Концепції стратегічного розвитку залізничного транспорту на «просторі 1520» до 2030 р. та інші актуальні питання.

Білоруська залізниця приділяє велику увагу розвитку міжнародних пасажирських перевезень. У 2018 р. їхній обсяг у сполученні з Україною зріс на 4,7 %, Литвою — на 14,7 %, Латвією — на 17,2 %, Польщею — на 3,6 %.  Для залучення додаткового пасажиропотоку була збільшена періодичність курсування поїздів Мінськ—Варна, Мінськ—Одеса і безпересадочних вагонів до Херсона і Бердянська. Спільно з Польськими державними залізницями успішно реалізований проект із організації денного пересадкового сполучення за маршрутом Мінськ—Брест—Варшава. Електрифікація дільниці Молодечно—Гудогай дала змогу організувати курсування поїздів у сполученні Мінськ—Вільнюс електротягою та задіяти поїзди більшої місткості. В рамках спільного проекту із залізничними адміністраціями України, Литви та Латвії організовано курсування поїзда «Чотири столиці» Київ—Мінськ—Вільнюс—Рига.

Також Білоруська залізниця з метою розвитку пасажирських перевезень постійно проводить роботу з оновлення рухомого складу. Так, з 2010 р. придбано 18 електропоїздів серії ЕПМ, ЕПР і 13 дизель-поїздів серії ДП1, ДП3 — загалом 31 состав. До 2020 р. на Білоруську залізницю будуть поставлені ще шість шестивагонних дизель-поїздів, 61 пасажирський вагон локомотивної тяги, до 2022 р. — 10 п'ятивагонних електропоїздів ЕПМ.