У 2018 році Контакт-центр Укрзалізниці з вантажних перевезень відповів на 26,4 тис. звернень клієнтів — на 12 % менше, ніж у 2017 році

22 січня 2019, 10:01

У 2018 р. до Контакт-центру з вантажоперевезень Укрзалізниці надійшло 26,4 тис. звернень, що на 12,5 % менше, ніж у 2017 р.. Зменшення кількості звернень — це позитивний результат п’яти років роботи профільного Контакт-центру, що підтримує прямий діалог товариства з клієнтами-вантажовласниками.

Зокрема, впродовж року отримано 21,4 тис. телефонних дзвінків та майже 5 тис. електронних листів. Завдяки злагодженій роботі Контакт-центру користувачі послуг отримують кваліфіковані консультації, роз’яснення та допомогу у вирішенні своїх проблем.

Основні питання, з якими звертаються до Контакт-центру вантажовласники: процедура укладення існуючих договорів із АТ «Укрзалізниця», зокрема роз’яснення щодо прав та обов’язків сторін (29,8 %); контактних даних підприємств, станцій, підрозділів АТ «Укрзалізниця» (18,65 %); оформлення перевізних документів (5,78 %); нарахування оплати за перевезення вантажів у внутрішньому, експортному, імпортному та транзитному сполученнях (5,54 %); розподілу та надання рухомого складу під навантаження; коригування електронних заявок; визначення місцезнаходження вагонів; з’ясування причини затримки вантажів на шляху прямування тощо.

Так, упродовж 2018 р. працівниками Контакт-центру Укрзалізниці розглянуто 1535 заявок вантажовласників щодо переадресування вантажів та порожніх вагонів, і 20,6 тис. вагонів було переадресовано. Проблемні питання, які виникають під час перевезення вантажів, вирішуються шляхом взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими організаціями й установами, які беруть участь в організації вантажоперевезень.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?